Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Ja mina blommor har något vitt klet på sig. ( lyckas inte få upp bild men någon kanske vet) :yuck: Kan jag få bort detta? Eller måste...
Svar
11
· Visningar
2 011
Skola & Jobb Lite missledande topic kanske, jag har alltså jobb just nu. Det är dock ett vikariat som timanställd så det är lite olika hur jag jobbar...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: YaHilweh
·
Äldre Jag har aldrig varit i Skåne förut men ska på arbetsresa till Lund i september och kommer att kombinera resan med en ledig helg...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Cera
·
Relationer Låter som en fjortisrubrik, men det är väl ett fjortisproblem. Kommer ni ihåg 52an och den nyliga tråden om att det sket sig? Jag mår...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
24 301
Senast: FannyN
·
Äldre Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd. Hur som helst: Jag behöver pyttepasta. Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 403
Senast: sjoberga
·
Äldre Ett stort flerfamiljshus som ligger ca. 200 m från mig håller på med fasadrenovering och hela lägenhet är invändigt täckt av ett grått...
Svar
0
· Visningar
668
  • Låst
Tjatter Startar en ny då den förra kom upp i 2000 inlägg. Tittar på film på tv 4.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
69 925
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Min bror är svetsare så han har gjort ramen till mig. Nu till de svåra. Jag ska hitta en bänkskiva som passar till hyfsat pris! Bordet...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: susanne
·
Äldre Jag och resesällskap med hundar behöver boende över en helg i oktober någonstans runt Eskilstuna. Vi ska tillbringa dagarna på...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: TantAgda
·
Äldre Kan man återanvända jord? Jag har haft en stor blompotta stående full med jord men utan blommor. Under sommaren har den blivit...
Svar
4
· Visningar
4 251
Senast: Thaliaste
·
Skola & Jobb Är det någon som har gjort det för karriären? Jag är lite lost och nervös. Har sökt notarietjänstgöring på lite olika orter i landet...
2
Svar
28
· Visningar
2 088
Senast: Dentaku
·
Äldre Hej! I slutet av september tänkte jag besöka Stockholm fre-sön tillsammans med maken för lite shopping. Det var längesedan som jag var...
Svar
9
· Visningar
750
Senast: Javan
·
Äldre Alltså fy vad jag skäms! Hahaha.... Beställde en dildo via nätet för 14 dagar sedan.Men paketet dök aldrig upp, och jag började fundera...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
49 505
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Blev opererad i fredags för pilonidalcysta som sitter precis mellan skinkorna vid svanskotan. Gjorde så fruktansvärt ont så de operera...
Svar
13
· Visningar
10 136
Senast: Smurfoff
·
Skola & Jobb Jag har varit på anställningsintervju på ett mindre företag. Samtalet avslutades med "vi kan ju höras i början på nästa vecka" (sas av...
Svar
9
· Visningar
6 661
Senast: Karfitsa
·
Skola & Jobb Jag kanske är blind, men jag hittar inte på västtrafiks hemsida vad det kostar med månadskort/tremånaderskort för en student. Någon som...
Svar
6
· Visningar
984
Senast: Sassy
·
Tjatter Det är en sen augustikväll. Som så många andra dagar i denna förrädiska månad öser regnet ned. Det är blött överallt, särskilt på...
66 67 68
Svar
1 353
· Visningar
51 704
Senast: Sasse
·
Hemmet Jag har fått ett jättefint kuddfodral med hästmotiv som är 38x38 cm. Vad blir lämplig storlek på innerkudden? Har sett i lite olika...
Svar
9
· Visningar
8 248
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Hej idsg är det min födelsedag. Det som jag har fått just nu är : Pengar The wampire diaries godis påslakan överkast blommor...
2
Svar
21
· Visningar
1 651
Senast: Rosett
·
Äldre Jag hatar att sätta mig in i detta, men nu måste jag ha ett mobilabonnemang då jag inte längre har någon företagstelefon (ska börja...
Svar
7
· Visningar
684
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp