Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag ska börja nytt jobb och skulle behöva någon snygg arbetsväska. Gärna i skinn med plats för dator, block och lite smått, så gärna...
Svar
14
· Visningar
824
Trädgård & Växter Har fastnat för palettblad och köpt mina första sticklingar. Undrar nu hur jag ska behandla dom. Har satt de i vatten men tyckte de...
Svar
2
· Visningar
360
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Tittar på snöflingorna som flyger runt... jag är i Västerbotten. Katten har rätt inställning till det hela! :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
72 769
  • Omröstning
Hemmet Apropå energidebatten så hamnade jag i en diskussion där min motpart tyckte att jag var dum i huvudet som tyckte att det inte är en...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 478
Senast: Whirlie
·
Relationer Vad får en person för titel för ett morbrorsbarn? Alltså om min mans systerdotter fått barn, vad kallar de barnen min man då? Vad är...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Jag har legat hemma sjuk ett par dagar och kollat på Legomasters Australien, och kan inte låga bli att bli mysigt glad av att (den...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 991
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Sökte läkare pga tarmproblem, bla periodvisa diarrer, var inte direkt orolig för något allvarligt, haft diverse magproblem sen...
Svar
7
· Visningar
1 719
Senast: Gosa
·
Kultur För ett tag sedan (månader - år) läste jag ett boktips om en bok jag tyckte lät bra och spännande. Det var om en flicka på Gotland som...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Wysiwyg
·
Juridik & Ekonomi Jag behöver bukeoraklets hjälp. Jag beställde två bh:ar online och när jag provade dem insåg jag att det var fel storlek. Dum som jag...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: IzeUnicorn
·
  • Låst
Skola & Jobb Hur långt kan du tänka dig att pendla per dag för ett jobb? Om det är ett halvtidsjobb, är du beredd att pendla samma sträcka?
11 12 13
Svar
251
· Visningar
11 149
Senast: Gunnar
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 303
Senast: Huggorm
·
Kropp & Själ Finns här nån som använder menstrosa? Jag funderar på det som alternativ till bindor för en ung tjej. Hur bra/säkra är de? Hur ofta...
2
Svar
26
· Visningar
4 320
Senast: Bri
·
Juridik & Ekonomi För två, tre år sedan höll vår förening i musikquiz vid tre tillfällen. Vi mejlade STIM (där man betalar för att man använder...
2
Svar
26
· Visningar
3 838
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Okej, så jag var i stan idag. Det känns som att varje gång blir jag lite mer utmattad efteråt, oavsett hur lite/mycket jag gör när jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 675
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Som rubriken säger, vad skulle ni göra med en extra summa pengar? Man drömmer alltid om en trissvinst på 25k i månaden, men även 3000 kr...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 024
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag har på sista tiden upplevt att min mobil laggar. Jag har gjort enhetsunderhåll på den och tömt den på nästan alla bilder, men den...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Det har dragit ihop sig till att börja söka jobb då min utbildning slutar om en dryg månad. Jag kollar platsbanken regelbundet, för där...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
15 820
Senast: BornAgain
·
Juridik & Ekonomi Jag som brukar vara rätt "streetsmart" lyckades tamifan gå på ett bluffsms! Det såg ut som det kom från ett ställe jag precis beställt...
Svar
6
· Visningar
1 571
Kropp & Själ Jag har nämligen påbörjat att bli sjuk, halvsvullna ögon, irriterad nästa och hals och allmänt hängig. Blir rätt sällan sjuk, så när...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Har en nära bekant vars sambo gått bort. Inget oväntat då båda är över 80 år, men givetvis mycket ledsamt ändå. Det är nästan 40 år...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp