Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Först ska jag bara skriva jag ska ringa imorgon till vc.. Men har gått på antibiotika pga bihåleinflammation,kuren tog slut för ca en...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Jag har en möjligtvis konstig fundering. Jag fick för några år sedan en reaktion efter att jag ätit skaldjur, vaknade på natten efter...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Hjälp! Är det någon som haft ryggskott samtidigt som de är gravida? Är i v.30 nu och börjar känna ryggskottet komma (haft tidigare men...
Svar
5
· Visningar
6 659
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det här är okej alls, men det är väl värt ett försök antar jag. Jag har bestämt mig för att ta kontakt med psyk efter...
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Min mamma undrar det och tycker att jag ska ta reda på det åt henne. Hon ska till läkaren den 23/6 för att diskutera och justera...
Svar
3
· Visningar
998
Kropp & Själ Hej. Alltså min tumme kliade något fruktansvärt så jag kliade tillbaka såklart. Nu så är den alldeles konstig... På ett ställe har...
Svar
4
· Visningar
2 287
Kropp & Själ Jag har valsat runt inom psykvården sedan jag var tonåring men de senaste tio åren har jag gått på en öppenvårdsmottagning, mest hos en...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Bokstavligt talat. Sen i tisdags (eller måndag) så har min mage lagt av totalt. Jag kan äta och så, men några minuter efter så rinner...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag måste sluta snusa. Eller måste o måste men jag skulle må bättre utan iallafall. Nån mer på kära Buke som borde/vill/ska/håller på...
2
Svar
21
· Visningar
2 120
Senast: Monifa
·
UVI
Kropp & Själ Senaste året har jag ofta haft urinvägsinfektioner, vet inte hur många gånger jag fått äta antibiotika... För ca 4-5 veckor sedan fick...
Svar
15
· Visningar
3 787
Senast: bumpo
·
R
Kropp & Själ Jag är i desperat behov av bukes hjälp! Lever i bregottfritt land och lider varje frukost då jag förväntas peta i mig mjölk och flingor...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
17 799
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Hej! Har nu druckit Aloe Vera Gel i en vecka. Min hy har blivit mycket sämre, har fått massa finnar i stort sett hela ansiktet, både...
Svar
6
· Visningar
3 859
Senast: CaMillan
·
Kropp & Själ Har av misstag råkat blanda dessa ovanstående 3 preparat idag. Tar nästan dagligen en stor dos atarax mot ångest. Tar betablockerare mot...
2
Svar
29
· Visningar
21 413
Senast: Vitavi
·
Kropp & Själ Jag har flera gånger fått åka akut till psykakuten pga mångårig problematik med ångest, depression ETC. ' Har länge varit sugen på att...
Svar
14
· Visningar
2 299
Senast: hier
·
Kropp & Själ Är jag placerad på fel ställe? Känner ni ibland också såhär? Jag är trött på storstadslivet. Ekorrhjulet. Stress. Trötthet. Prestation...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag har råkat ut för att antagligen ha blivit allergisk. Antagligen skriver jag för att den medicin jag fått (receptbelagd) och...
Svar
17
· Visningar
3 158
Senast: Lupino
·
Kropp & Själ Jag hörde på radion i morse att RFSL tycker att det ska bli lagligt att byta kön redan innan man är myndig. Och jag tycker det är...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 802
Senast: Sol
·
Kropp & Själ I helgen var jag iväg på en liten "semester". Jag är 32 år, och när jag räknade efter nu och exkluderar "hälsa på familjen"- så har jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 171
Kropp & Själ Då jag samlar på sjukdomar relaterade till immunförsvar så börjar jag förstå att det inte står helt rätt till med mitt. Hur gör man för...
Svar
12
· Visningar
2 135
Kropp & Själ Är ni några här som är vaccinerade mot det? varför och varför inte bör man göra det tycker ni? jag är inte så insatt men läste...
2
Svar
21
· Visningar
1 622
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp