Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har på sistone fått klåda i underlivet som inte ger med sig och tror inte det är någon könssjukdom för jag har varit fri från dom...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
17 164
Senast: honung
·
Kropp & Själ Tar ibland Naproxen mot migrän. Har använt Naproxen Orifarm, då var doseringsanvisningen 3 tabl vid akut anfall och därefter 1 tabl vid...
Svar
7
· Visningar
4 272
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Någon annan här inne som helt tappat rösten i flera dagar? Sjukt otäckt och frustrerande är det. Jag har planer för midsommar imorgon...
Svar
14
· Visningar
16 855
Kropp & Själ Förra sommaren fick jag väldigt ont i hälarna och framåt hösten åkte jag till läkare som gav mig diagnosen plantar fasciit. Som...
2
Svar
20
· Visningar
1 865
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är extremt sugen på att klippa en ny frisyr, men hittar inte någon jag gillar direkt när jag söker runt på nätet. Tips på frisyrer...
Svar
11
· Visningar
3 845
Senast: Missel
·
Kropp & Själ Jag är bipolär med problem mer åt det depressiva hållet än det maniska. De maniska perioderna är snarare lite effektiva avbrott i en seg...
Svar
12
· Visningar
971
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Så har de åkt. Han åkte i går, hon åkte i dag. De är båda unga vuxna med egna liv och äventyr och de behöver inte mig längre. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 730
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Varför stressar man så förbaskat mycket? Stress ger ju bara ont i magen och skuldkänslor typ. Hörde på radion att just nu stressar vi...
Svar
7
· Visningar
671
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ ... det är säkert bara inbillning. Men jag kan inte låta bli att bli uppjagad och rädd. Har vart så hela mitt liv. Hur som helst. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
5 272
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Ni som har Imovane på recept. Var brukar det kosta för er att hämta ut? Är det en dyr medicin?
Svar
12
· Visningar
1 830
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ En av mina bästa vänner under gymnasiet har tagit livet av sig. Fick reda på det exakt nu och vet inte vad jag ska ta mig till. Är så...
2
Svar
27
· Visningar
2 853
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ .... verkar vissa tycka att löss är skämmigt? :confused: Dotterns bästa kompis mamma ringde på skolavslutningen och berättade att dom...
Svar
0
· Visningar
425
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Har haft ont i två veckor snart på insidan av knäet. Stapplar runt som en stel 90åring här nu känns det som, har jag benet böjt (räcker...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Nu håller jag på att ge upp. Jag har haft konstant ont i nacken de senaste 15 åren. Läkaren hittar inget fel, den är både rönkad (flera...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Först ska jag bara skriva jag ska ringa imorgon till vc.. Men har gått på antibiotika pga bihåleinflammation,kuren tog slut för ca en...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Rhodugune
·
Kropp & Själ Jag har en möjligtvis konstig fundering. Jag fick för några år sedan en reaktion efter att jag ätit skaldjur, vaknade på natten efter...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Hjälp! Är det någon som haft ryggskott samtidigt som de är gravida? Är i v.30 nu och börjar känna ryggskottet komma (haft tidigare men...
Svar
5
· Visningar
6 655
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag vet inte om det här är okej alls, men det är väl värt ett försök antar jag. Jag har bestämt mig för att ta kontakt med psyk efter...
Svar
15
· Visningar
1 481
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Min mamma undrar det och tycker att jag ska ta reda på det åt henne. Hon ska till läkaren den 23/6 för att diskutera och justera...
Svar
3
· Visningar
992
Kropp & Själ Hej. Alltså min tumme kliade något fruktansvärt så jag kliade tillbaka såklart. Nu så är den alldeles konstig... På ett ställe har...
Svar
4
· Visningar
2 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp