Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ett ganska nytt fenomen som jag önskar att någon kan förklara för mig. När jag går längre promenader (1-2 timmar) blir fingrarna så...
Svar
12
· Visningar
1 245
Senast: tanten
·
Mat Fick hem en jäkla massa flintastekar idag, utgånget 2019 men har varit fryst och majoriteten marinerade med het chili. Grillning i all...
Svar
7
· Visningar
2 566
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Svårt med rubrikvalet... Börjar med att tala om att jag väntar på svar på den MRT-undersökning som är gjord, som en del i en annan...
Svar
3
· Visningar
448
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Eftersom ”dumma frågor” är stängd så...🤷🏻‍♀️ Satt och kikade på en bekants instastory, fin sommarkväll, grillfest med kanske 8-10...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Nahar
·
Kropp & Själ Nu är det tredje gången det händer på kanske 1,5 månad. Det börjar med bultande huvudvärk, sedan gör nacken jätteont, huden blir öm...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 750
Senast: SiZo
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd, den gamla blev låst! :up: Idag tar jag det mest lugnt, men igår tränade jag böj och gjorde även gående utfall. Har...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
65 030
Senast: Mineur
·
Trädgård & Växter En för mig ny företeelse. En bärodling i byn har tydligen konstateras ha något som heter phytophtora på hallonen. Det är en svamp som...
Svar
8
· Visningar
807
Senast: tanten
·
Relationer Vad tycker ni om detta? Det pratas väldigt lite om människor som i en period inte jobbar. Jag är sedan några år medföljande...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 259
Senast: Manji
·
Hemmet Jag är inte så insatt i begreppen eller hur jag ska googla, så jag hoppas att någon här kanske kan hjälpa mig. Jag vill scanna in en...
Svar
4
· Visningar
402
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Brukar kolla dessa program och har tyckt att dr Now är lite väl hård i tonen. Nu tror jag de sänder avsnitt från äldre säsonger och han...
Svar
7
· Visningar
1 589
Senast: Rie
·
Hemmet Påsarna för hushållssopor är för små och i för klent material. Svarta sopsäckar är tåliga i materialet men alldeles för stora. Finns det...
Svar
8
· Visningar
739
Senast: MiaMia
·
Kläder & Bli fin Hej allihop! Jag ska på bröllop om ett par veckor och planerar att ha på mig denna klänning: Jag har dock ingen BH som passar till...
Svar
10
· Visningar
1 247
Senast: Pilot
·
Hemmet Har en större pool med stålram som rymmer ca 13.000 liter vatten ute på gården, har såklart pump och klor i. Har startat upp den genom...
Svar
3
· Visningar
1 251
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Samhälle Nu har vi varit på solkusten i några dagar :). Det vi märker är att man ser massor av poliser ute. Hemma ser man knappt nån polis ute...
9 10 11
Svar
215
· Visningar
16 664
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag är nybörjare som börjat fota, och inser mer och mer att jag verkligen uppskattar en bra redigering. Jag älskar filter men de gör...
Svar
19
· Visningar
1 604
Fritid Jag funderar på om jag ska våga åka på resa ensam någon gång framöver, och jag gissar att det finns en och annan här som gjort det och...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: marti130
·
Fritid Pga. Covid-19 kan jag inte gå på den sjukgymnastik jag hade behövt och måste köpa mig en egen cykel. Finns det någon som kan...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Nebraska
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 561
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag minns en tråd för länge sen där klädkoder diskuterades här på Buke, och det var delade åsikter om det. En del verkade tycka att det...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
16 486
Relationer Förlåt för gnälltråd men behöver skriva av mig lite känner jag. Min sambo som jag även har barn med började ett nytt jobb i våras...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp