Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle För ett tag sedan rasade hela min värld då det uppdagades att mitt barn blivit utsatt för grova sexuella övergrepp. Sedan dess har livet...
Svar
9
· Visningar
1 560
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Ja, hormoner, eller något sådant (jag kan ju fråga vårdpersonal men skickar ut frågan här ändå). Jag är en rätt ängslig person, har och...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Kilauea
·
Hemmet Kära allvetande Buke! Jag skall på bröllop om ett par veckor och vill köpa en uppsättning (svenska) lakan till brudparet, eftersom de...
Svar
8
· Visningar
982
Senast: Lupino
·
Hemmet Hur svårt är det att lägga laminatgolv från Ikea själv? Har korn på en bostadsrätt jag vill köpa men golven är så vansinnigt fula att...
2
Svar
39
· Visningar
2 909
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag bor helst i mjukisbyxor konstant, men nu när de par jag har börjar sjunga på sista versen så funderar jag på att prova något nytt -...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: pollex
·
Juridik & Ekonomi Är det nån här som värderat om sitt hus för amorteringsvärdet genom en ”avsevärd värdeökning” innan fem år passerat och kan ge exempel...
2
Svar
20
· Visningar
1 682
Senast: MM
·
Kropp & Själ Edit: hittade tillslut info
Svar
0
· Visningar
210
Kultur Citatet är från en barnbok (?) från när jag var liten. Nått med häxor och trollkarlar och värden som räddades kanske. Men har ingen...
Svar
2
· Visningar
476
Senast: Teilani
·
Mat Ska bjuda på någon form av middag på lördag, vi blir 4 vuxna och ett barn. Idétorkan är total, och ingen av oss kommer på något! Förslag...
Svar
0
· Visningar
240
Senast: Flixon
·
Trädgård & Växter Vad gör man åt en gräsmatta som är mer mossa än gräs? Vad är era bästa tips?
Svar
10
· Visningar
1 007
Hemmet Jag bor i ett gammalt (ombyggt) torp. På övervåningen finns en jungfrukammare som är helt OK men också en "isolerad" hall som är ett...
Svar
13
· Visningar
2 054
Senast: Sleepy
·
R
Kropp & Själ Jag blir snart GALEN på ett särskilt internetfenomen som jag ser överallt på nätet och fattar NADA av. Någon startar en tråd och frågar...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
12 233
Senast: Lobelia
·
Tjatter Gjorde detta test nyligen och nu är det bevisat att jag är äldre än jag borde vara! Nästan alla rätt nämligen :nailbiting: Någon...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 029
Trädgård & Växter Vi har ganska nyligen flyttat in i ett 70-tals hus och nu efter att spenderat hela våren med att städa trädgården är det äntligen dags...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: monster1
·
Hemmet Försöker ni dra ner på plastkassar när ni shoppat? Hur gör ni? Har med tygpåse?
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 369
Senast: MissFideli
·
Tjatter Här är det snart Sahara känns det som.. Där det brukar porla är det tyst och helgens utlovade regn är borttaget. Bäst att börja dansa...
Svar
17
· Visningar
869
Samhälle Här sitter jag med dagens femte kopp kaffe och läser Dagens Nyheter. En rubrik fångar mitt intresse: "Sannfinländarna går till val mot...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 348
Senast: Rina
·
IT & mobiler Jag får flera gånger om dagen rekommendationer om YouTube klipp som någon vill att jag ska titta på. Börjar bli väldigt irriterande. Hur...
Svar
4
· Visningar
611
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Dottern hade extremt höga levervärden på kontroll och hennes gynekolog tänkte att det kunde bero på p-pillren. Nu har vi tagit bort...
2
Svar
27
· Visningar
4 570
Senast: Teilani
·
Samhälle Det är inte jag som röker😉Dotterns pojkvän röker och han kastar fimparna i den vanliga papperskorgen Vilket gör att det luktar gammal...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 256
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp