Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad heter era barn och vad skulle nästa heta om det blev en till? :)
3 4 5
Svar
81
· Visningar
8 214
Senast: Wysiwyg
·
Övr. Barn Hej alla! Ni med häst och barn, hur har ni gjort för att ha råd med både häst och barn, hur många hästar och hur många barn har ni...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 829
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Det där med semester, speciellt när man har små barn, och ännu mer speciellt att ha ett funktionshindrat barn, kan ju vara lite jobb att...
Svar
17
· Visningar
1 894
Senast: turbofling
·
Övr. Barn *VARNING* för känslig text! Jag har alltid jobbat med de "svåra" barnen ( soc, kriminalvård, barnomsorg, skola). Det svåra är när...
2
Svar
29
· Visningar
2 849
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Iom att jag försöker bli gravid så har jag börjat läsa allt möjligt på nätet, och funderar såklart en massa... Man ska ha sex före...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: 12345
·
Övr. Barn Igår var vi ute, jag och sambon skulle plocka in i bilen. Barnen satt vid gräset och plockade blommor. Vi var på ett ställe där det inte...
Svar
10
· Visningar
1 639
Senast: pernilla_s
·
Övr. Barn Nu ska vi äntligen bygga en ny säng till Tim. Det finns inga att få via habiliteringen och det finns ingen på marknaden som uppfyller...
2
Svar
31
· Visningar
3 798
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Att säga att man inte har ork kvar är väl rätt normalt som förälder, det är ingen nyhet. ;) Men nu måste jag tömma tankarna.:o Jag...
2
Svar
30
· Visningar
3 417
Senast: Swat
·
Övr. Barn Ingen IT tråd utan mer en barnfråga...någon som har gmail åt barnen? Jag är nämligen nöjd med min egen adress men undrar om jag ska...
Svar
9
· Visningar
3 597
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Befann mig i en helt absurd situation idag när jag körde från jobbet som vanligt. Brummar på i min egen takt när en bil längre framför...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 450
Senast: Jenny
·
Övr. Barn Vad händer om en icke straffmyndigt barn begår ett brott ? Läste att straffmyndig blir man vid 15 års ålder, men om en 13 åring begår...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: Javan
·
M
Övr. Barn Är sugen på att byta ut min emmaljunga cc mot en teutonia fun. Så nu undrar jag om det finns någon här som har en eller har haft en fun...
Svar
7
· Visningar
1 843
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Nu börjar snart Projekt: renovering av barnrum! Det här rummet är till sambons kille, 7 år gammal. Han kommer snart upp och då ska vi...
Svar
5
· Visningar
757
Senast: jemaha
·
Övr. Barn Igår lyckades 6 åringen landa fel på studsmattan hos en kompis och "knäckte" till ryggen, ungefär på mitten. Ont idag också såklart, jag...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Snyggve
·
A
Övr. Barn Jag har en väldigt enorm längtan efter att få barn, har jag haft sen jag var drygt 15 år och är idag 21. Men det är endast en i min...
Svar
19
· Visningar
2 576
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Jag sitter med jätteont i magen just nu. Det har under ett tag varit en viss tjej i klassen som inte är så snäll till min dotter, men...
2
Svar
23
· Visningar
3 949
Senast: angelwings
·
Övr. Barn Hon har aldrig haft problem med det innan utan lekt med både killar och tjejer och leker ff med dem, men efter skoltid. Hon är 8 år i...
2
Svar
27
· Visningar
3 663
Senast: Sonic76
·
Övr. Barn http://tv.expressen.se/nyheter/Utrikes/1.2002542/ardi-2-roker-40-cigaretter-om-dagen :crazy: Pappan tycker ungen ser hälsosam ut...
Svar
13
· Visningar
2 231
Senast: EmmaTruelove
·
Övr. Barn Någon som har gjort en bröstförstoring innan ni blev gravida? Hur gick det med ammningen och förändrades brösten efter ammningen...
Svar
10
· Visningar
1 944
R
Övr. Barn För två veckor sen fyllde sonen 5 år och i morgon lördag klockan tolv kommer 7 sjövilda killar på 3-5 år på kalas. Kalaset är ca 2,5...
Svar
14
· Visningar
3 483
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp