Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min rottis på 10 mån. Hon äter inte sin mat. Vi har provat allt, tort , blött, olika tider på dagen . Konkurens katt , annan hund. Vi...
2
Svar
30
· Visningar
8 509
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Har ju börjat barfa kan man säga. Blir det väl inte barf fullt ut för hon är ju allergisk mot vissa köttproteiner. Har köpt viltkött...
Svar
3
· Visningar
780
Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 069
Senast: Och_Aye
·
Hundhälsa Upptäckte nyss att min 10 månaders tik har vita/grumliga flytningar. Hon slutade löpa 2 veckor efter midsommar, och är pigg o glad. Äter...
Svar
7
· Visningar
18 189
Senast: Raven_
·
K
Hundhälsa Min hund äter för tillfället ett dyrt foder från Royal Canin och han fungerar bra på det och äter med god aptit. Dock är det riktigt...
2
Svar
21
· Visningar
2 449
Senast: attsy
·
Hundhälsa Rådi roade sig grundligt på midsommarafton genom att bli påhoppad och biten av en liten staff. Robin firade midsommar nere i...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 231
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Jag har tänkt rabiesvaccinera mina två damer. Vad jag förstått så kan det skilja en del i pris beroende på var man vaccinerar? Hur...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: LinaEt
·
E
Hundhälsa Hej! Har en kompis som har en Tibetansk spaniel. Nio bast och vansinnigt livglad är denna jycke. Och älskar att åka MC. Dock...
Svar
4
· Visningar
1 583
Hundhälsa En bekant till mig har köpt en icke registrerad långhårig Schäfertikvalp (mamman är registrerad i SKK men ej pappan). Nu vill familjen...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: martha
·
Hundhälsa Det verkar som att Sigge kommer sövas och opereras nästa vecka (han har fått en knöl på nosen). Kommer givetvis ställa frågor till...
Svar
6
· Visningar
2 297
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Om man ska avmaska nu. Vilken sort ska man välja? Som täcker det mesta. Funderar på träckprov men undrar även vilket medel som tar mest.
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Amadeus
·
O
Hundhälsa För en tid sedan separerade jag och min dåvarande sambo. Vår hund bor numera med mig i en lägenhet i stan som är 28 kvadrat (hon är...
Svar
16
· Visningar
1 508
Senast: Swat
·
Hundhälsa En fråga, Ibland när man köper fryst kyckling så ligger det ju inkråm i en liten påse inuti med typ hals, hjärta, lever. Kan man ge...
Svar
4
· Visningar
1 982
Hundhälsa Vi har en New Foundlandhane som sedan igår kväll ömmar väldigt på framtassarna. Han ömmar när han går på grus eller asfalt med grus...
Svar
5
· Visningar
9 384
Hundhälsa Ja det är frågan helt enkelt. Funderingen uppkom för ett tag sen när min granne fick avliva sin hund för att njurarna var omvandlade och...
Svar
8
· Visningar
3 921
Senast: SiZo
·
M
Hundhälsa Jag börjar misstänka att min hund kanske är på väg att bli blind. eller i alla fall åt det hållet. Han är 7år och av rasen Jämtspets...
Svar
7
· Visningar
1 202
Hundhälsa Behöver lite råd om hundar i hundgård. Min granne har skaffat en schäfer, strax under året gammal. Nu när herr & fru granne har...
Svar
6
· Visningar
2 157
C
Hundhälsa Jag ger sedan 3 v tillbaka Nova Curaflex 2. Varje tablett innehåller 500mg glucosamine och 500mg methylsulfonyylmethane. Burken...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: ChristinA
·
Hundhälsa Hur mycket motion skulle ni rekommendera att en schäfer/husky-blandning fick dagligen?
2
Svar
26
· Visningar
2 496
Senast: Kivina
·
H
Hundhälsa Har en liten hund som är hur go & snäll som helst=) men finns ett problem med han, hans skällande på kvällar/nätter,då jag ofta brukar...
2
Svar
20
· Visningar
22 104
Senast: HBB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp