Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag sitter här och kikar efter täcken till vintern då unghunden haft sönder det jag hade och jag inte orkar sy egna :angel: Inser att...
Svar
18
· Visningar
2 172
Senast: Afghanerna
·
Övr. Hund Min bil är lastbilsregistrerad, och saknar alltså baksäte, så stort 'bagageutrymme'. Innan maj så åkte Viktor, ensam eller med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 406
Övr. Hund Det är ju så att jag har en tik på snart 3 år. Hon har aldrig varit svår på mat förut. Aldrig varit vare sej glupsk eller svår att få i...
Svar
18
· Visningar
3 270
Senast: Decamber
·
Övr. Hund Har sökt men lyckas inte hitta vad jag söker... Vi står alltså i begrepp att skaffa valp, har erfarenhet av vuxna hundar men inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 535
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jahopp, då har man anmält fyra hundar till Sofiero! Någon mer som ska dit? Alla som ska med visas för fösta gången!:D Så jag lär ju...
2
Svar
37
· Visningar
2 332
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Björkmossens Dango Idag hämtade vi våran lilla tillökning :laugh: eller.. han är liten för tillfället :p Dango är en Rottweiler på 11...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 127
Senast: weasel_
·
Övr. Hund Vad är egentligen vanligast? - Att man hittar på annons en valp av rätt ras och kön, träffar den och föräldrarna, och helt enkelt...
2
Svar
34
· Visningar
2 297
Senast: skuggi
·
Övr. Hund http://www.gt.se/nyheter/1.1666000/hund-hittades-lemlastad-och-dodad Någon annan som reagerat på artikeln? Jag är mållös, att det...
Svar
17
· Visningar
2 061
Senast: scotty
·
Övr. Hund Har en valp på 5 mån. Hennes inkallningar när vi skogen eller när jag jobbar med henne är super bra kommer alltid och är duktig dessutom...
Svar
5
· Visningar
846
W
Övr. Hund Ni som bor så att ni inte bara kan öppna dörren och släppa ut på gräsmattan, hur ofta kissar ni era hundar under dagen? Har faktiskt...
Svar
9
· Visningar
1 673
Övr. Hund Såhär snygg var Sigge när vi kom hem från promenaden nyss. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, det på bilderna är väl 10% eller så av...
Svar
11
· Visningar
2 277
Senast: _moa_
·
Övr. Hund Typisk hund-Gnistbyxor: Gillar att ha rörelsefrihet, hållbarhet och att det ska vara praktiskt när jag är med hundarna och vill inte...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 138
Övr. Hund Min lillasyster blev attackerad utav en hund igår http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=509620 Jag satt på min häst o red när de...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 276
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Om man ska vara dagmatte åt någon annans hund, vad ska man tänka på? Skriva kontrakt? något annat? hur mycket är rimligt att man får betalt?
Svar
6
· Visningar
1 834
Senast: Ohmywhy
·
Övr. Hund Ni som äger både hane och tik, hur gör ni när tiken löper? Vi är ju ute efter en till hund och vill ha en tik, men vi har redan en...
2
Svar
26
· Visningar
5 764
Senast: annakg
·
Övr. Hund Ordet fritt! Erfarenheter? Hälsa?
Svar
19
· Visningar
3 772
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Min hund är världens snällaste och larvigaste, inte alls mig emot, men problemet kommer när hundägarna runt om där jag bor då tycker det...
2
Svar
39
· Visningar
2 821
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Någon som har något tips om det här? Föräldrarnas hund är som manisk på solkatter, reflexer och skuggor. Det är extremt verkligen...
Svar
2
· Visningar
1 521
Senast: Aliide
·
Övr. Hund En liten stilla fundering ang diskussionen tidigare ang. de "smartaste" och de "dummaste" hundarna. Jag tycker att det finns en STOR...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått lite hyfsade (dock lite dålig bakgrund) ståbilder på min ridgeback valp Dina. Hon är 12 v nu. Måste ju bara...
2
Svar
36
· Visningar
2 341
Senast: Tibra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp