Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Finns det någon som beställt därifrån någon gång? Hur är storlekarna?
Svar
6
· Visningar
698
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ Fick idag bekräftat via blodprov att jag har pcos. Min gynekolog vill att jag börjar med p-piller men det går inte ihop med medicinen...
2
Svar
21
· Visningar
3 142
Äldre Jag provar igen med min fråga- någon bukefalist som varit i Puerto Rico (i Karibien, inte Kanarieöarna) och som vill dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: aemaria
·
Äldre Har en förpackning fast tvål producerad 2010. Det står inget bäst före, bara en symbol som visar att öppnad förpackning håller i 12...
2
Svar
24
· Visningar
11 068
Äldre Ok, kära Bukeorakel, hjälp mig att brainstorma! :bump: Min fina syster fyller 30 år i december, och jag har funderat fram och tillbaka...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb För rejäla magknip som varat i tolv timmar följt av slemmiga diarréer som definitivt inte varit i närheten av nyansen brun snarare åt...
2
Svar
39
· Visningar
4 553
Senast: Flixon
·
Hemmet Vårt kök är ett Marbodalköp från 80-talet och tror luckorna är knappast nyare. Fd vita av sk budgetmodell utan detaljer osv. Ser idag...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: em-pirre
·
Relationer Skapade ett anonymt nick eftersom jag inte riktigt vill att det kommer ut. Allting började för ca 1år sen när jag jobade på annan ort...
Svar
19
· Visningar
1 441
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Sitter och känner mig kallad att beställa hem "Pernillas Kök" men velar. I samma näthandelskorg ligger också Leilas "Fresh foodie". Och...
2
Svar
32
· Visningar
1 753
Kropp & Själ Jag har sedan en tid tillbaka varit trött i stort sett hela tiden. Har somnat till både nu och då dagtid om jag inte varit aktivt...
Svar
12
· Visningar
839
Äldre Jag har äntligen beslutat mig för att ta körkort och jag vet rätt så precis vad jag vill ha som rolig sommarbil, men jag behöver en...
Svar
16
· Visningar
1 194
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg :p Jag skadade mig ganska allvarligt efter fall från häst i april 2013. Landade på ländryggen vilket...
2
Svar
25
· Visningar
3 462
Senast: LuckyMe
·
Äldre Är det någon bukefalist som ska dit? Tänkte att det vore kul med en miniträff i så fall. :)
Svar
2
· Visningar
376
Äldre Hur är köläget i Stockholm (E4an södergående) nu och närmsta timmen? När lättar morgonrusningen? Ska köra söderut och kan inte bestämma...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 769
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Är det någon här som gjort det? Finns ju en massa erbjudanden om Spapaket, weekends, hotell med trerätters m.m. Skulle vilja överraska...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Malin_L
·
Svar
12
· Visningar
1 372
Relationer Jag är rätt ny på jobbet och gör ju tyvärr fel ibland. För att slippa fel försöker jag fråga så att det ska bli rätt. Men ibland blir...
2
Svar
34
· Visningar
4 644
Kropp & Själ Har efter en fjällvandring dragit på mig en hälsinneinflammation som pågått i två veckor ungefär. Trodde det skulle ge med sig av sig...
Svar
6
· Visningar
1 495
Senast: CillaW
·
  • Låst
Äldre Startar väl en ny tråd eftersom 3:an är fylld. Jag har precis klippt "lilla" gräsmattan så jag ska in i duschen. SÅ skönt att få det...
99 100 101
Svar
2 016
· Visningar
64 884
Äldre Premium Class Tuifly dreamliner Har sökt på nätet och hittat lite men ingen som skrivit nyligen eller om Dreamliner. Vad tyckte ni som...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp