Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu måste jag komma till skott, vad tycker ni är trevligast på en altan om ni vill hänga/läsa bok/sola/sova-slöa? Jag har kollat ganska...
Svar
8
· Visningar
704
Senast: cassiopeja
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
15 360
Hemmet Någon jag känner hade översvämning i sin hyresrätt, en olycka. Denne anmälde det hela till värden och förklarade vad som hänt, mått skit...
2
Svar
38
· Visningar
3 509
Senast: Lingon
·
Fordon Behöver köpa nya däck och har kollat på Landsail. Har aldrig hört talas om dom förut. Någon som har erfarenhet 😅😁
Svar
9
· Visningar
918
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Ska hyra byggställning och har fått ett pris på 10k efter rot för två veckor + montering och demontering. Transport till och från vårt...
Svar
9
· Visningar
681
Hemmet Ska börja kika efter robotgräsklippare. Detta år får jag stå och slita med vanlig gräsklippare men nästa år så ska jag införskaffa en...
Svar
1
· Visningar
289
Senast: tgd
·
Samhälle Nu vid påsk och ramadan och seder, kan man konstatera att vad de alla har gemensat är att deras kvinnosyn är under all kritik (det...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 359
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Vad får dig att trivas på och stanna på en arbetsplats? Jag har funderat varför jag är kvar på nuvarande arbetsplats och det är...
2
Svar
33
· Visningar
1 773
Senast: piggelin
·
Trädgård & Växter Det som började med en charmig skevhet, har stuckit iväg till ett (för kaktusen) livsfarligt lutande. Att vänta ut en naturlig böj...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Skriver med nytt nick här… Jag har hamnat i en, för mig, jättejobbig situation på jobbet. Vi är bara 4 personer, varav en är tf chef...
Svar
19
· Visningar
2 496
Senast: Bortglömd
·
Kropp & Själ Somnade 20.00 nånting i soffan. Tv-n är sövande. Vaknar och lägger mig. Klarvaken. Försöker slappna av och komma till ro. Brukar lyssna...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: Rie
·
Samhälle Hur många kommer klara att fortsätta att driva sin mjölkgård? Kommer det bli brist på svenska mjölkprodukter? Jag förstår inte. Priset...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 538
Senast: Skjøldur
·
Mat Har ni en sån i ert kök? Någon kanske har flera? ^^ kikar själv på en Hamilton Beach, mest för att den verkar vara en ok (stor) storlek...
Svar
12
· Visningar
496
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Det har blivit dags för mig att uppdatera mitt CV, och jag velar lite i vad jag ska ange som slutdatum på min förra tjänst. För att...
Svar
2
· Visningar
605
Senast: JohannaB
·
Mat Bakgrund: Ena barnet allergisk mot jordnötter och andra nötter. Vi pratade om att vi skulle ut och äta alla fyra nästa helg och jag...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Fruentimber
·
Fritid Vad hittar man på när man besöker Öland i april? Är intresserad av historia! Och mat 😉 Var sugen på att besöka utgrävningsplatsen vid...
2
Svar
21
· Visningar
1 199
Senast: YaHilweh
·
Juridik & Ekonomi Kort fråga. (Eftersom konsumentrådgivare el liknande är lediga över helgen) Begagnad bil (årsmod 2011) köpt av bilhandlare för ca 5...
Svar
5
· Visningar
836
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Lugnande har kommit upp som ett ev alternativ för ett av barnen, för att klara av en situation som ger panik (vi har gått i behandling...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 511
Senast: Lingon
·
Hemmet Märkte nog sent en kommande försäljning (villa) men kontaktade iaf mäklaren bums, denne meddelade att det fanns redan en trolig köpare...
Svar
18
· Visningar
2 581
Senast: Youma
·
Kropp & Själ Har sedan flera år sett ut som jag vore gravid. Vissa har till och med frågat. Har testat mig men det har varit negativt. Har inte...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
17 703
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp