Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Ja det finns ju så många som läser eller läst på universitet här, och det ligger ju själv framför mig:) Jag har aldrig läst på den nivån...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 618
Skola & Jobb Det måste finnas ett helt gäng! Jag skulle gärna vilja ha lite insyn och få veta att det inte är omöjligt, då detta är något jag...
Svar
9
· Visningar
1 189
Senast: lady_vip
·
Skola & Jobb Jag ska börja studera (igen) till hösten och är väldigt intresserad av att klämma in så mycket praktik som möjligt. Jag har kollat gamla...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Måste skriva av mig, skulle ha opponerat på en uppsats idag, på fil.kand-nivå, på ett annat europeiskt språk. Uppsatsen var mycket bra...
2
Svar
36
· Visningar
3 154
Skola & Jobb Jag har lagt märke till att det finns flertalet användare här som är verksamma inom universitetsvärlden. Med tanke på att jag överlag är...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Vilka matematikböcker har man nuförtiden på gymnasiet i de olika kurserna?
Svar
3
· Visningar
550
Senast: prallan
·
Skola & Jobb Jag har kört helt sjukt fast i min rapport som jag håller på att skriva. Jag har kurslitteratur etc, etc. Men det står helt still i...
Svar
6
· Visningar
1 884
Senast: Septicemia
·
Skola & Jobb I morgon har jag tenta. Eller tja, två tentor för att vara exakt. Läkemedelsberäkning (en tenta) och farmakologi (den andra tentan)...
2
Svar
20
· Visningar
2 063
Senast: Modig_Korn
·
Skola & Jobb Om jag säger upp mig 1 juli och har en månads uppsägningstid, blir min sista arbetsdag 31 juli eller 1 aug?
Svar
12
· Visningar
2 270
Skola & Jobb Jag har till hösten sökt socionomutbildningen (hos i princip alla universitet/högskolor med Norrköping som första-val) och jag är till...
Svar
3
· Visningar
2 481
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Nu är det klart - semester bokad, hotell fixat, och plats ordnad! Tack X som avbokade så jag som simpel reserv fick åka! :bump: Är det...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Hej alla! Längesen jag var inne och egentligen kanske det blir en tråd utan napp, men varför inte ett försök? =) Jag vill kolla läget...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: Kanelbulla
·
Skola & Jobb På antagning.se så står det såhär: "Det sena alternativet kan du lägga in var som helst i din anmälan. Om du till exempel placerar in...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: emma74
·
Skola & Jobb Jag har jobbat i åkeribranschen i snart 20 år.... o är så vansinningt trött på det. Skulle gärna vilja byta bransch men så svårt det är...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Sleepy
·
Skola & Jobb Har just gjort uppehåll från min utbildning, med motivation på noll, fler omtentor än jag vågar nämna och i väntan på en ADD-utredning...
Svar
0
· Visningar
558
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Sitter och gör lite uppgifter inför en tentamen och har kört fast, kan varken hitta något klart svar i kurslitteraturen eller på nätet...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Ainon
·
Skola & Jobb Har haft en livlig diskussion med min kompis som funderar på att bli undersköterska (vill jobba inom hemtjänsten). Jag kände mest, man...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
65 146
Senast: SaraMara
·
Skola & Jobb Hur gör man och vad är viktigt? Det vi ska opponera på har sjukt långa meningar, med flera bisatser i. För mig känns det som att...
Svar
16
· Visningar
2 008
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag ska börja dagpendla till och från en ny arbetsplats och funderar över hur jag ska göra. Helst hade jag velat pendla med tåg...
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: Ioxia
·
Skola & Jobb Ni som har/håller på att utbilda er till ett visst yrke, hur mycket påverkade yrkets framtidsutsikter era val? Tänkte ni på det alls? Om...
2
Svar
22
· Visningar
1 816
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp