Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Nu är det dags för det årliga medarbetarsamtalet. Jag gör ett vad jag tycker bra jobb och har en bra relation till min närmaste chef...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 713
Fritid Hur tycker ni att personalen ska bete sig när ni kommer in i en butik? Började diskutera detta med en kompis efter att vi varit inne i...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
10 667
Senast: Enya
·
Kultur Vilken rad från en låt är er favorit? Jag menar bara en rad, ingen vers, eller refräng eller brygga utan bara en rad. Min är Which...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 533
Senast: Wille
·
Mat Vilken är den bästa prylen för att göra puré? Jag är i ett skede i livet där jag och min partner kommer att behöva göra puréer av olika...
Svar
11
· Visningar
1 179
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Hej Jag har nyss flyttat till min första hyreslägenhet, en äldre lägenhet. I taket är eluttagen som på min bild. Är det gamla uttag...
Svar
10
· Visningar
1 583
Senast: Twihard
·
  • Omröstning
Tjatter Efter trådar om spontanbesök och delning av lottvinster är jag redo för ännu en exkursion in i den svenska/-ish folksjälen. Jag är...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
13 032
Senast: Marita73
·
Tjatter På Facebook kommer det upp "personer du kanske känner" utan några gemensamma vänner eller liknande, vad baseras dom förslagen på...
Svar
14
· Visningar
1 146
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag fick notis och mail om att någon försökt logga in på min Facebook. Vad gör jag? Fishing, göra inget? Eller vad...? Aldrig fått...
Svar
11
· Visningar
1 280
Samhälle Jg jobbar i en bygdegårdsförening. Föreningar definieras som företag ( :meh: ) så elstödet kommer att betalas ut när företagen får stöd...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag var timanställd på mitt jobb från maj 2021 och är fast anställd sedan januari 2022. Fyllde i ett formulär häromdagen där...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Hjartagna
·
Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 600
Senast: Lingon
·
Kläder & Bli fin Har finkammat alla dom vanliga svenska webbshopparna utan att hitta vad jag letar efter. Har ni handlat klänningar utomlands? Någon...
Svar
1
· Visningar
1 163
Senast: Bison
·
Kultur Det lär finnas lika många som vi är människor! Jag älskar dialekter generellt (men kanske norrländskan norr om Umeå speciellt. ;) )...
8 9 10
Svar
187
· Visningar
7 724
Senast: Dimmoln
·
Fordon Hej. Jag är en 14 åring som snart fyller 15 och funderar på att skaffa A-Traktor. Men jag har ju inte råd själv att betala alla...
Svar
3
· Visningar
1 278
Senast: Scata
·
  • Omröstning
IT & mobiler Ett antal gånger har jag blivit uppringd av hemliga nummer och oftast har det varit barn som busringt. Jag brukar i regel inte svara på...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 424
Senast: krus
·
Kläder & Bli fin Finns det någon bra hårsprej som håller bra men som inte blir verken stenhård eller blank? Behöver något bra till luggen för att den ska...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Jag har sedan ett par år tillbaka försökt få barn på egen hand genom donation. Det går skit. Trots att jag inte är så gammal ( är under...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 873
Senast: Nebraska
·
Fordon Jag har en bil som är ny, ca ett halvår gammal. Idag såg jag vad som såg ut som rost på lacken. Det gick att gnugga bort och under var...
Svar
5
· Visningar
640
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Är det något folk i allmänhet gör? Eller hur vanligt är det? Hur många procent av befolkningen tror ni regelbundet skriver I...
Svar
7
· Visningar
793
Senast: skiesabove
·
Samhälle Jag har köpt en ny mobil och där finns möjlighet att lägga in nödinformation som går att se på låsskärmen. T.ex. ICE-kontakt, blodgrupp...
2
Svar
38
· Visningar
2 780
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp