Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Förra året var jag och partnern ute och snorklade i sjön flera gånger. Det var underbart. Jag insåg dock snabbt att han i sin svarta...
2
Svar
24
· Visningar
2 223
Senast: Sel
·
Hemmet Jag har ett litet skrivbord (Brusali från IKEA) hemma som jag aldrig köpt en stol till då det mest agerat nattduksbord. 🙈 Nu har jag...
Svar
7
· Visningar
461
Senast: Luzzan
·
  • Omröstning
Kläder & Bli fin Alltså, är det bara jag och maken? Eller tycker ni också att många av de så populära runda skosnören som sitter på många skor måste...
2
Svar
29
· Visningar
2 627
Senast: Shaggy
·
Hemmet Har letat en ny soffa i flera månader utan att hitta exakt det jag söker. Har provsuttit på IKEA, Trademax och Mio. Fler butiker finns...
Svar
15
· Visningar
1 309
Senast: Eli
·
Juridik & Ekonomi Riksbanken går ut med att de höjer räntorna för att få ner inflationen, men hur kommer höjda räntor sänka priser på mat, el och annat...
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi … och vilken leverantör har ni? Jag har tele2, det billigaste paketet som heter Bas 50. Tv+internet i ett paket som kostar 659kr/månad...
2
Svar
28
· Visningar
1 299
Senast: athena
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått två kostnadsförslag för ett hål i en tand, antingen dra ut den eller rotfyllning och permanent tandstödd krona. Den andra...
Svar
19
· Visningar
1 643
Senast: Asko
·
Hemmet Nu har jag läst om den här metoden KonMari lite överallt, det går ut på att man bara ska behålla saker som "man blir glad av" eller som...
2
Svar
37
· Visningar
2 274
Juridik & Ekonomi Det ringde nyss på luren. Det stod att det var från Zambia. Lurendrejeri antagligen. Jag svarade inte men undrar lite på vilket sätt de...
2
Svar
23
· Visningar
3 538
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Hej! Är det någon av er som har erfarenhet av att byta förnamn som vuxen? Hur har det funkat med vänner? Familj? Släkt? Arbeten? mm...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 604
Senast: Raderad medlem 148400
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 990
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Mitt säsongsjobb har kommit ut på af idag och jag ska söka. Jobbet är i ny regi, men en av mina referenser jobbar där. Jag är...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 844
Senast: Hippocampus
·
Fordon Idag när jag skulle åka iväg med bilen låg det fullt med is i bilen, på sätena, mellan sätena och uppe på instrumentpanelen. Isen såg ut...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 789
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Lite förklaring längre ner, så läs inte om du inte vill läsa om blod/urin. Misstänker att jag dragit på mig en urinvägsinfektion...
Svar
11
· Visningar
602
Senast: movi
·
Kropp & Själ Jag hittade inget bra uttryck på svenska. Jag har bestämt mig sådär iförbifarten att inte göra sådant jag inte vill. Fast egentligen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 568
Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
823
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen har startat en ny tråd.😉
Svar
1
· Visningar
954
Senast: McFlurry
·
  • Låst
Tjatter Gamla full! Jag stör mig på att jag inte kunnat somna på min lunch på hela veckan.
100 101 102
Svar
2 024
· Visningar
118 039
Mat Är det någon annan på forumet som håller på med intuitivt ätande och/eller mindful eating? I så fall tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
2
Svar
28
· Visningar
1 672
Senast: MJLee
·
Tjatter Kan du beskriva dig själv i din yrkesroll med ett enda ord? Eller möjligen två? Är du en ledare? Säljare? Arbetsmyra? Eller vad är du...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 203
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp