Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Finns det möjligtvis någon som bor/arbetar/går förbi Kicks Sergels Torg som kan förbarma sig över mig och hjälpa mig att köpa ett...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Tora
·
Juridik & Ekonomi Hej! Kanske en dum fråga men jag är urkass på sådant här.🙈 Jag har alltid haft två konton hos Swedbank. Jag har ett privatkonto och ett...
Svar
16
· Visningar
3 113
Senast: Acto
·
Tjatter Nackdelen med att gå och handla på morgonen är att godiset och läsken måste räcka hela dagen. :rolleyes: Nackdelen med att ha röda och...
Svar
6
· Visningar
590
Senast: sthu
·
Hemmet Jag har inte ändrat mina vanor på något direkt sätt och har betalat alltifrån 2,16kr till över 200kr per dag för elen i november månad...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
15 097
Senast: Breaktown
·
Fordon Min SAAB 9-3 började igår varna för fel på rattlås. Jag uppmanades att stanna snarast. Jag var nästan hemma, så det struntade jag i...
2
Svar
37
· Visningar
2 959
Senast: Amha
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
6 552
Senast: Piaff
·
Hemmet Är det någon som har varit där? Är det någon som vet vad det är för prisbild jämförelse med ICA/Coop Andra erfarenheter
13 14 15
Svar
283
· Visningar
22 162
Senast: Tranan
·
Hemmet Jag befinner mig i en polariserad värld. På ena sidan befinner jag mig själv, där jag anser att smör är liksom konstruerat för att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 489
Senast: Jeffery
·
Hemmet Det har kommit så många nya råd kring att elda i kamin i vinter, förmodligen för att många som eldar gör det i eldstäder som inte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 968
Senast: Mia_R
·
Kultur Helt OT: Reflektionen som slår mig klippet igenom är framför allt kring den svenska självbilden av att vara väldigt bra på engelska, så...
13 14 15
Svar
299
· Visningar
10 125
Senast: Mineur
·
Tjatter Vi låtsas att Gud finns och att man kan komma till himlen/himmelriket när man dör. När jag pratade med äldre släkting som "vet" (ur...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
7 899
Senast: Takire
·
Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 868
Senast: Filit
·
Kropp & Själ Lider jag av. Någon mer? Jag kan alltså hålla mig hur länge som helst (kissar oftast inte alls på mitt pass på jobbet, ca9 h), för att...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: Stinaelin
·
Tjatter Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram...
61 62 63
Svar
1 242
· Visningar
56 831
Samhälle Jag får frågan ibland om vilka butiker som tar just kontanter av olika skäl men det är långt ifrån lätt att hitta informationen...
2
Svar
23
· Visningar
5 259
Senast: Krålus
·
  • Omröstning
Hemmet Vi är ganska nyinflyttade i vårt hus, köpte det 2022 efter lång tids letande (typ när det var som allra allra dyrast - då köpte vi)...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 412
Senast: skiesabove
·
Hemmet Så var det dags igen Vi bor ut med en 70 väg, som trafikeras av ganska många tunga fordon Idag har våra brevlådor blivit nerkörda av...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ I höstas låg jag till sängs några veckor efter benbrott. Jag började redan då få ont mellan skinkorna, ovanför anus, upp mot ryggen till...
Svar
16
· Visningar
4 915
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 991
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Varför bor du där och som du bor, vad får dig att trivas eller inte och vad skulle göra att du valde att flytta och i så fall vart och...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
12 430
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp