Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Kan ni hjälpa mig om det bara är jag som är gnällig eller om mina kollegor är onödigt slarviga? Vi sitter 6 personer i ett gemensamt...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
13 453
Senast: Angel
·
Tjatter Detta är en klagotråd. Köpte nyligen en ny parfymflaska eftersom min gamla tagit slut. Den är svindyr men jag älskar den. Företaget har...
2
Svar
23
· Visningar
1 640
Senast: McFlurry
·
Oro
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 528
Senast: Squie
·
Fritid Vi är ett kompisgäng, 6 st damer, som planerar att åka till Grekland (någon ö) eller Kroatien i början av juni. Vi önskar bo i samma...
Svar
6
· Visningar
505
Senast: Karfitsa
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 403
Trädgård & Växter Ska egentligen mer ta ner mindre träd än såga grenar. Vill att den ska kunna ta så stort som möjligt (=ta fram motorsåg sällan). Bra att...
Svar
19
· Visningar
1 032
Senast: skiesabove
·
Tjatter Jag gillar inte ordet löfte, däremot så brukar ju det nya året innebära många tankar om hur en levt och hur en vill forma sin framtid...
2
Svar
39
· Visningar
2 466
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Sanningen är väl att de flesta människor verkligen inte kan dricka mer än halva flaskan utan att bli totalt plakata. Min egen gräns går...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 993
Senast: Trasten
·
Kropp & Själ Jag har en tand som börjat ila något så fruktansvärt, jag drar mig för att borsta tänderna. Den smärt-ilar, aldrig varit med om...
Svar
19
· Visningar
660
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Jag vill nog mest ösa ur mig lite irritation här..... Jag har nu postat tre dyrbara konsttryck, i speciella grova kartongrullar avsedda...
Svar
9
· Visningar
1 914
Senast: Bluefish
·
Mat Någon som sitter på ett fantastiskt recept på en smakrik och riktigt krämig lasagne? Gärna en sån som blir allra bäst dagen efter! Jag...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: Jeps
·
Fordon Ena hjulet spinner och det andra inte rör sig alls. Då är den troliga diagnosen väl att bromsen på det stillastående hjulet har frusit...
2
Svar
25
· Visningar
2 047
Senast: tanten
·
IT & mobiler Är det fler än jag som har problem med Microsofts molntjänst OneDrive... När jag loggar in är ALLA mina filer borta......
Svar
2
· Visningar
515
Senast: swemale
·
  • Låst
Kropp & Själ Vikttråden 2022 För samtal och tankar kring vikt oavsett om man strävar uppåt, neråt eller för att vara stabil.
20 21 22
Svar
429
· Visningar
25 483
Senast: lil-sis
·
Tjatter Tänkte att det måste finnas massor av roliga historier om vad arbetsgivare gett sina anställda i julklapp 😁 Låt höra! Det...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
12 429
Samhälle Fascineras av hur väl en del lyckas beskriva personer de stött på tillfälligt. Själv lägger jag inte märke till hur andra ser ut, känns...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 436
Senast: Sassy
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Tänkte på en sak när jag sminkade mig förut. Jag är vänsterhänt men när jag sminkar mina ögon använder jag vänster hand till mitt...
2
Svar
35
· Visningar
2 295
Senast: Tranan
·
Hemmet Funderar på att flytta. En hel del lägenheter här har gasspis och jag har aldrig använt en sån, tycker dessutom det verkar obehagligt...
2
Svar
34
· Visningar
2 405
Senast: tanten
·
Samhälle Jag vill gärna handla hållbart, men allt för ofta visar det sig att kvaliteten på grejerna är sisådär... Insåg att jag behöver en...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Breaktown
·
  • Omröstning
Tjatter För den moderna fest dukningen
2 3
Svar
41
· Visningar
3 402
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp