Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Kultur För er som firar jul tittar ni på Kalle Anka på tv? Den som börjar kl 15:00 varje år. Om ja varför? Om nej varför?
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 744
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Samhälle Vi fortsätter diskutera konflikten här. Slava Ukraini! Och en påminnelse: Lägg inte ut något olämpligt gällande vårt försvar. Glöm...
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
172 964
Senast: Jeffery
·
Tjatter Inget juligt i denna tråd. Själv ska jag undvika alla julfilmer, -program och -musik. Har inget julpynt. Ingen julmat, inget julgodis...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 626
Senast: Ajda
·
Kultur Vill se om jag kan utöka julspellistan i år, och är ute efter era mest obskyra/personliga jullåtar. Lägg gärna in en YouTube-video så...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
4 923
Senast: Mirre
·
Relationer Hur skulle du göra om du var person A och/eller B. Hur tänker du kring scenariot? Två inte alls rika vänner, inte väldigt nära, går på...
8 9 10
Svar
181
· Visningar
11 540
Senast: FannyN
·
Mat I det här huset är finskt rågbröd ett måste till jul. Det finns inte att köpa här så jag brukar baka eget. Tyvärr har min surdeg gått...
Svar
4
· Visningar
610
Kropp & Själ Jag har PMDS som yttrar sig så att två dagar innan mens får jag otroligt kort stubin och snäser av allt och alla, för att sedan på...
2
Svar
24
· Visningar
2 040
Senast: skiesabove
·
Mat Våra snälla grannar kom förbi med en liten julklapp till oss. En kompis till dem har tydligen bin, och nu fick vi honung därifrån...
Svar
4
· Visningar
572
Senast: Mineur
·
Hemmet Jag har väldigt mycket böcker. Jag älskar faktiskt att ha väldigt mycket böcker. Men jag bor litet och jag vet faktiskt inte hur jag ska...
2
Svar
36
· Visningar
1 307
Senast: Badger
·
Relationer Så var det dags för mig att starta min första tråd. :) Först så vill jag säga att jag vet att detta kanske låter som ett lyxproblem/...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
20 351
Samhälle Trafikverket ska byta ett IT-system i helgen för trafikplanering av tåg. Kritiker menar att det inte är tillräckligt testat och SJ...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 699
Senast: Cattis_E
·
Tjatter I år tänkte jag inte rimma utan köra på en rebus, fast med gåtor istället för bilder. Vad får min sambo i julklapp? Bidrar till...
Svar
11
· Visningar
502
Tjatter Har jag missat, eller finns det verkligen ingen tråd än? O_o Nu är det ju igång igen! 😍👏🏻
2 3
Svar
48
· Visningar
3 427
Tjatter Vi behöver ju en julklappstråd! 🎅 Vad ska ni ge i år? Vilken julklapp var bäst från förra året? Och vilken var sämst? 😂
2
Svar
34
· Visningar
2 339
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Jag kommer att få en second opinion på min npf-utredning innan året är slut. Psykologen som ska göra detta är en som jag gått hos i...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 070
Senast: Rosett
·
Mat Jag har i dag misslyckats med andra satsen tunnbrod. Det blir inte hart utan ett mjukt tunnbrod, gott och sa, men jag vill ju ha hart...
2
Svar
20
· Visningar
1 419
Senast: hastflicka
·
IT & mobiler Jag har en Xperia 10 III som jag är väldigt missnöjd med. Insett att jag är en samsung-människa. Frånsett att jag inte gillar hur den...
Svar
12
· Visningar
735
Senast: Sharpless
·
Hemmet Kan det vara möjligt, att man inte kan sänka temperaturen under 18 grader på en luftvärmepump? Vår har, mig veterligen, tre olika...
Svar
18
· Visningar
26 053
Hemmet Jag har en Husqvarna 151 som jag ville ha igång idag. Det drar alltid åt fel håll i den så den behöver förvärmas med en varmluftpistol...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
8 445
Kropp & Själ Hittade ingen liknande tråd så startar en ny:) Vad har ni för preventivmedel och hur funkar det för er? Hur gamla är ni, och hur länge...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
19 770
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Försäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp