Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag köpte dessa på Åhléns för några år sedan,. De fanns i 2 storlekar. Jag har vill utöka med flera, men var hittar jag dem? Har inte...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Rie
·
Kultur Vet någon något bra ställe att få flaggor gjorda? från ett foto
Svar
5
· Visningar
461
Senast: tanten
·
Mat Så, jag har tänkt börja med lite matiga, nyttiga smoothies. Eller bara något som är lite nyttigare än typ.. glass :p Jag har en blender...
2
Svar
22
· Visningar
944
Senast: _Taggis_
·
  • Omröstning
Mat Vad säger ni om såsens vara eller icke vara? Gör du plats för såsen i ditt liv? För några år sedan var det en rätt tryckt stämning här...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 486
Senast: Pilot
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
41 321
Kultur Som börjar tröttna på hypen Peder Fredricson? Han marknadsförs hela tiden på det ena el andra sättet. Alltså, han är en stor idol, men...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 009
Senast: Bison
·
Hemmet Går det att slipa detta bord tro? Och sen betsa det? Tänkte slipa försiktigt med slipmaskin isåfall och sen betsa med mörk bets. Är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 681
Senast: Shaggy
·
  • Omröstning
Hemmet Jag har just suttit och skrattat så jag grät åt en tråd på ett annat forum där fenomenet att tvätta dammsugarslangen diskuterades. Just...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 180
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Har en leasingbil som de höjt avgiften på ganska ordentligt. Den kostade ca 4300 när jag hämtade den i juli 2022, höjdes under hösten ca...
Svar
10
· Visningar
993
Senast: BernT
·
Tjatter En kollega med familj kom för ett par år sedan på konceptet Ljusvinter; den ljusare halvan av vintern med både längre dagar och större...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 313
Senast: Brie
·
IT & mobiler Kanske är det rent personligt tycke, kanske är det fakta som någonstans kan backas upp. Eller kanske är det en helt onödig diskussion ;)...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 523
Senast: sjoberga
·
  • Omröstning
Tjatter Hur ofta får man eller ska man byta avatar?
6 7 8
Svar
147
· Visningar
8 786
Senast: Tranan
·
  • Omröstning
Kläder & Bli fin Igår hamnade jag med dottern framför ett tv-program som hette Prylberget. Som en del av programmet skulle en familj utmanas till att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 715
Hemmet Hur fasen öppnar man ett kaffepaket så att det är lätt att ta ur ända tills det är slut?! Varenda gång är det samma svärande, spill på...
2
Svar
22
· Visningar
1 154
Hemmet Ska införskaffa mig en ny apparat till köket men insåg nu att jag inte vet vilken som passar mitt ändamål. Ska jag ha en matberedare...
Svar
11
· Visningar
637
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Kan arbetsgivaren kräva närvaro vid möten och utbildningar trots att den anställde är tjänstledig?
Svar
12
· Visningar
857
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Relationer Lång historia kort har jag och min man varit gifta och tillsammans en lång tid. Två barn och hus senare är det som ett hål i mig som...
103 104 105
Svar
2 092
· Visningar
256 856
Senast: Hedinn
·
Tjatter Nu är det igång, vad tycks om årets gäng??:confused::)
2
Svar
28
· Visningar
1 919
Senast: grodan21
·
Samhälle Hej Såg av en slump igår att SVT har köpt in Hartland säsong 8 😀 Lite lustigt att de börjar med säsong 8 🤷‍♀️ Såg serien för länge...
Svar
2
· Visningar
575
Senast: Sootie
·
Hemmet Jag har fått en stor fläck på golvet som är snorhal! Gissar att det är från antistatsprayen jag använder på djuren för det är silikoner...
Svar
2
· Visningar
1 329
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp