Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ ...som jag ställer mig än en gång. Än en gång har en (eller egentligen två, vilket förmodligen innebär fler...) relation skitit sig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 440
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Blev opererad den 30e januari, sydd med stygn som ska "försvinna" av sig själv. Men änsålänge är de fortfarande kvar! Kan jag ta bort...
2
Svar
28
· Visningar
36 451
Senast: kolblakkur
·
L
Kropp & Själ Jag har inte varit in i ett badhus sen jag var barn (!!!). Nu är det dags att ta itu med socialfobin (som inte är socialfobi men..)...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
9 546
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hoppas det finns någon här som kan hjälpa mig. Som tur är har jag tidigare varit förskonad från fotledsskador! Jag trampade snett och...
2
Svar
21
· Visningar
5 226
Kropp & Själ Tycker det är vansinnigt intressant det här med färger och hur det påverkar utseendet på folk. Jag vill klä mig i mer färger, men känner...
2
Svar
21
· Visningar
3 951
Senast: gylle
·
Kropp & Själ Jag är ganska säker på att jag har antingen nagelsvamp eller nagelpsoriasis och jag lär ju inte vara ensam om dessa diagnoser. Jag är...
Svar
1
· Visningar
2 485
Kropp & Själ Jag har fått en liten knöl precis nedanför långfingret på handflatan. Knölen är ungefär lika stor som en ärta och sitter lite nedanför...
Svar
6
· Visningar
22 536
Senast: Poppinella
·
Kropp & Själ Hur fungerar det? Jag trodde jag skulle klara studera heltid, men det går inte. Hjärnan är som potatismos i gelé och det blir bara...
Svar
0
· Visningar
532
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 293
Senast: snajl
·
Kropp & Själ Efter att ha blivit skrämd av min egen spegelbild för andra gången idag så börjar jag inse att jag nog är ganska sliten :cry: De...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 855
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Var hos arbetsterapeuten idag och mätte handstyrkan, har tappat mer sen det kollades innan jul. Höger ligger på 144 och vänster på 164...
Svar
12
· Visningar
2 680
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Jag är en tedrickare av STORA mått ... Har dessutom aldrig "lärt mej" dricka kaffe... Och har hört att det är koffein i Te med men...
Svar
16
· Visningar
1 964
Senast: honung
·
Kropp & Själ Hur ser ni på detta med att bli äldre och vara ensam? Finns det någon här som befinner sig i denna situation? Jag tänker främst...
Svar
12
· Visningar
1 329
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Nu vänder jag mej mot buke rådet :D då jag vet att här kan man hitta saker som inte Är lika enkla att hitta via google. Har helt...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Hur pass ont är det normalt att ha efter en lagning? Jag var iväg klockan 3 idag och lagade en tand som tidigare är rotfylld. Det...
Svar
3
· Visningar
898
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Hej hopp! Skulle vilja komma i kontakt med andra som har endometrios. Jag ska bli undersökt med laparoskopi i mitten på mars, men har...
Svar
7
· Visningar
779
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Jag har gett upp hoppet om vårdcentralerna i min ort. Jag har fått läkare som tvugna att tillkalla tolk för att jag skulle kunna förstå...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Finns det något alternativ till gips? När jag bröt 4 av 5 möjliga ben i foten på 90-talet så blev jag gipsad,foten stasade och såg ut...
2
Svar
23
· Visningar
7 913
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag har efter 3 år med ångest och depression nu äntligen sökt hjälp på VC. Förhoppningen är att få veta mer om vad de kan erbjuda och...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Den senaste tiden har jag reflekterat över att min ork inte är den bästa. Jag blir andfådd av inget nästan, kroppen blir helt slut en...
Svar
19
· Visningar
1 856
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp