Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hej! Tänkte om det finns intresse att starta en tråd där vi som vill gå ner i vikt pushar och stöttar varandra?:)
Svar
1
· Visningar
509
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Visste inte vilken rubrik jag skulle ha på den här tråden egentligen... Vet inte ens vad jag vill med tråden och vet egentligen inte vad...
Svar
8
· Visningar
1 145
Senast: RubinNovak
·
Kropp & Själ Jag köpte för 6 år sen en ny cykel. Jag gillar den, den känns bra. Men jag får ont i handlederna när jag cyklar? Fick höra av nån att...
Svar
8
· Visningar
1 823
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Nu är jag less på det här. Sedan december har jag haft återkommande blåsor i munnen. Bak i svalget, i gommen och nu på läppen. Jag...
Svar
4
· Visningar
2 088
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Jag vet att det är normalt att tappa hår, men när jag drar fingrarna genom frisyren i duschen har jag händerna fulla med hårstrån - och...
Svar
14
· Visningar
2 352
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Igår på förmiddagen så känner jag att det börjar ömma i skenbenen när jag går och det blev bara värre så nu ikväll kan jag knappt gå...
Svar
7
· Visningar
773
Senast: Mim
·
Kropp & Själ Pinsamt ämne och sådär men försök hålla tonen schyst är ni snälla :crazy: Det är nämligen såhär, att jag har insett själv att jag är...
Svar
19
· Visningar
2 024
L
Kropp & Själ Jag råkar befinna mig på övervåningen i huset och vill inte gå ned och få panik med familjen. och jag har ingen telefon att ringa nån...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: Lithonit
·
Kropp & Själ Jag har funderat på det här med prästers tystnadsplikt. De har ju absolut tystnadsplikt. De behöver inte bryta sin tystnadsplikt inför...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 769
Kropp & Själ Orkar inte byta nick. Men ja, jag har estetiska problem med min sjärt, orsaken ser ni i rubriken. Kan ha haft det i kanske 2-4 år...
Svar
7
· Visningar
2 742
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Det handlar om "behandling" mot IBS (Irritable Bowel Syndrome). Alltså magproblem. Har precis fått höra talas om FODMAP. Någon som har...
2
Svar
22
· Visningar
6 153
Senast: vilse
·
Kropp & Själ Jag har dessas Krav. Att jag inte ska ta droger eller börja med missbruk Att inte börja dricka alkohol Att inte börja röka. att...
2
Svar
26
· Visningar
2 229
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ För exakt två veckor sen fick jag en rejäl förkylning som övergick i influensa. Var dålig med feber under mån-tis, jobbade sen med...
Svar
4
· Visningar
584
Senast: gunhild
·
Kropp & Själ Hej! Jag har ganska nyligen, precis innan jul, blivit vegetarian. Känner att jag inte riktigt får i mig vad jag behöver, tyvärr...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Supersalt
·
Kropp & Själ Vad för slags Yoga tränar ni? Jag tränar Ashtanga och Kundalin på anläggning och olika hemma via Yogobe. Har ni varit iväg på...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: aprilmaj
·
Kropp & Själ Vet inte om ni minns mig? Men har varit aktiv bukefalist länge, mitt liv har varit kaos sedan kom en räddande ängel.. Nu 3 år senare...
2
Svar
27
· Visningar
4 083
Senast: annie_cool
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 745
Kropp & Själ Startar en tråd om prestationsångest. Har grymt svår prestationsångest när det gäller hundträning, det är min största hobby som ska...
2
Svar
22
· Visningar
2 073
Senast: a-s
·
Kropp & Själ ...som jag ställer mig än en gång. Än en gång har en (eller egentligen två, vilket förmodligen innebär fler...) relation skitit sig...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 427
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Blev opererad den 30e januari, sydd med stygn som ska "försvinna" av sig själv. Men änsålänge är de fortfarande kvar! Kan jag ta bort...
2
Svar
28
· Visningar
36 281
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp