Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Idag är en ödesdag för Liberalerna. De ska ta ställning till om de ska kliva över gränsen och göra det möjligt att samarbeta med SD, och...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 350
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag är sjukskriven 100 % av min läkare men försäkringskassan har bara godkänt 80% sjukskrivning. Om jag nu ska börja jobba 20%, behöver...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag kämpar med att laga mat så att jag kan äta hemlagat varje dag, eftersom det verkar som om jag inte tål de färdiga matformarna med...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
13 905
Senast: Dopy
·
Kropp & Själ Har haft funderingar länge på att börja äta kött igen. Men hur gör man? Bara tanken på det gör att det växer i munnen och jag får...
2
Svar
37
· Visningar
3 411
Senast: Klura
·
Skola & Jobb Börjar bli sugen på att göra något annat i livet. Bakgrund: jobbat som uska i snart 9 år, älskar mitt jobb och min arbetsplats. Men har...
2
Svar
32
· Visningar
2 338
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Tänkte sätta litet jordärtskockor eftersom det är så himla gott. 😋 Det verkar finnas en hel del intressanta sorter men den enda jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 720
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Vill inte kapa @Wingates tråd, så startar egen. Är i läge känner jag behöver mer input vad man kan studera eller jobba som. Kort om...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: Halcyon
·
Juridik & Ekonomi Hör du till de kreativa som startat en shop på Etsy? Har du bra och dåliga erfarenheter att dela med dig av? Det finns mängder av...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: Aviello
·
Trädgård & Växter Fast jag tänker att det en apotekstekniker får lära sig på sin utbildning inte hör till allmänbildning. Jag tycker det hör till...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 507
Senast: Mkb
·
Kultur Skulle behöva lite hjälp inför ett kommande teaterprojekt. Vilka klassiska sagor är allmänt kända för en vuxen publik? Vilka sagor kan...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 746
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Jag behöver köpa nya handredskap för mitt trädgårdspysslande. Behöver framförallt greppvänliga rejäla handtag till mina värkiga händer...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Jag vill hemskt gärna byta ut min gamla slitna ryggsäck till något lite snyggare :angel:. Men att hitta en väska som passar in på mina...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: hagel
·
Tjatter Lag om hästblöjor ska införas och Flyinge har påbörjat att måla klocktornet gult och blått. Vad mer händer denna dag?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 851
Senast: mamman
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 704
Senast: a1agnlju
·
Hemmet Hur många av er gör det på regelbunden basis? Jag har inte lämnat in på kemtvätt på flera år. Nu håller jag på med en garderobsrensning...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 473
Senast: Stekspaden
·
Äldre ... som jag skämtsamt har kallat den genom de år jag har kämpat med att skriva den på lediga stunder, har nu blivit verklighet. Jag...
40 41 42
Svar
821
· Visningar
104 652
Senast: Miran
·
Kultur Sitter och tittar på I huvudet på en mördare, idag handlar det om Peter Mangs. Jag reagerar på att hans gamla psykolog sitter och...
Svar
14
· Visningar
1 773
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Imorse när jag gick in i mitt kök för att äta lite frukost,så prasslade det till i en soppåse, och ut kom en liten brun mus utfarandes...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 097
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Kan det hjälpa tro? Frågar för en vän. :cautious: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/smaland/psykolog-kysste-patient-far-kritik-av-ivo...
Svar
2
· Visningar
410
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Har fått så himla ont i mina fingrar och fattar inte vad det beror på. Först trodde jag att det berodde på att jag hade långa...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Aktivering/leksaker
  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp