Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Tjatter Behöver något nytt att titta på men vet inte vad. Har nyss sett klart på Haunting of Bly Manor (jättebra!) och behöver tips på bra...
Svar
15
· Visningar
650
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Någon som här som har erfarenheter av sjukdomen? Kanske t.o.m. någon här som själv har den och kan berätta lite? Ska ta prover om cirka...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: Sebastian
·
Hemmet Kära buke, jag behöver hjälp. Bomullssatin i sängkläder, är det hala jävla sängkläder som täcke och kuddar åker ur på två sekunder eller...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 101
Hemmet I mitt hus har jag en walk in-closet och ett förråd. I taket på dessa sitter en plafondlampa liknande den här...
2
Svar
22
· Visningar
3 773
Senast: Amha
·
Relationer Slökollade några avsnitt av Sjölyckan igår och reflekterade över att "vuxna" i film och serier så ofta "måste" umgås med människor som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 528
Senast: Efwa
·
Tjatter Hej, min bästavän som även är min enda vän har på senaste typ sluta vilja vara pga av att hon spelar och att hon "måste spela" (haha)...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag ska köpa ny köksassistent då min gamla började ryka och lukta bränt alldeles förfärligt sist jag använde den så den fick snabbt...
2
Svar
24
· Visningar
5 027
Senast: Björnen
·
Relationer En kollega lever i en destruktiv relation och jag vet inte hur jag ska hjälpa henne. Företaget med hälsovård är inkopplat efter det att...
Svar
9
· Visningar
1 186
Senast: Andromedae
·
Hemmet Vilken är bäst, vilken ska jag välja? Den ska vara så tyst som möjligt (öppen planlösning..) och ha justerbar temperatur.. Får gärna...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Ja, kanske finns det någon här som haft den typen av skada eller bara vet lite allmänt. Jag skadade ju knät i augusti 2012. Kunde inte...
Svar
19
· Visningar
9 536
Senast: Lejanna
·
Hemmet Fastigheten jag bor i ska totalrenoveras med stambyte och hela baletten vilket den är i stort behov av så det är förståeligt och känns...
Svar
0
· Visningar
336
Senast: Kirre
·
Trädgård & Växter I år har vi beslutat att köpa in två st fullstora 120 pallkragar att odla i. Min förhoppning är att det ska bli mindre ogräs än det är i...
2
Svar
29
· Visningar
2 038
Senast: Diabetikern
·
Mat Jag skulle behöva minska fettinnehållet i min mat. Jag äter inget kött, och endast sällan lite mjölkprodukter, däremot steker jag ofta...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 502
Kropp & Själ För några veckor sedan blev jag sjuk. Ont i hela kroppen, halsont, ingen röst och förkyld. Negativt på Coronatest. Detta är 3e våren...
2
Svar
20
· Visningar
2 022
Senast: Vassi
·
Kropp & Själ Har bestämt mig för att köpa andningsskydd för jag behöver åka buss ibland. Ca 3 av 4 på bussarna ibland fler använder inte munskydd så...
Svar
0
· Visningar
378
Kropp & Själ Jag har mitt drömboende sedan flera år tillbaka. Trädgården är stor och har ett bra läge. Det var vad jag ville ha och jag har numera...
37 38 39
Svar
760
· Visningar
47 853
Senast: Wille
·
Mat Jag skulle gärna vilja äta mer fisk, men tycker fisk i regel är rätt smaklös och trist. När jag gör lax i ugn kryddar jag med salt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 344
Senast: Bison
·
Fritid Utetemperaturen ger ju inga vårkänslor direkt, men jag känner att jag har ett stort behov av att få upp förhoppningar inför våren! Har...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
6 364
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Vi har ju ett antal badare här.... :D Vad använder ni för badskum? Eller kanske ni har något badsalt eller en badbomb att rekommendera...
Svar
4
· Visningar
456
Senast: nejlica
·
Juridik & Ekonomi Vill öppna ett vanligt sparkonto i en annan bank än den jag har (Swedbank) med så bra ränta som möjligt (inser att det inte är så himla...
2
Svar
36
· Visningar
2 521
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp