Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det några här som ska springa tjejmilen? Jag är sugen men vill gärna ha någon med mig och ta en helg i Stockholm med god mat...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: terwa
·
Kropp & Själ Vad krävs för att man ska få komma dit? Någon som vet? Ni kanske inte behöver ha varit där själva, bara ni vet på annat sätt hur...
2
Svar
21
· Visningar
3 945
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ Jag går i självrannsakans tider och skulle behöva lite hjälp på traven. Jag har varit med om något som fått mig att reagera starkt...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 070
Senast: mino
·
Kropp & Själ Ni som använder BoT märker ni någon skillnad? jag använder BoT när jag sover och har då i svanken men har inte märkt någon skillnad...
Svar
16
· Visningar
1 691
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Varför rakar många kvinnor sig och många män låter bli? Är en kvinna med rakade ben snyggare än en med päls kvar?
9 10 11
Svar
205
· Visningar
23 142
Senast: lady_mike
·
Kropp & Själ Flög av hästen med buller och brak i torsdags. Landade på högersidan, där har jag ett område som är lite ömt och stelt men ingen fara...
Svar
6
· Visningar
1 319
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Har någon haft det? Vad kan det betyda? Jag känner mig väldigt stressad över att det för det första knappt går bort (bleknar lite) och...
Svar
15
· Visningar
11 410
Senast: pemi
·
Kropp & Själ Jag ska på bröllop i morgon och har varken tid eller råd att gå och göra någon snygg uppsättning hos en frisör, så nu undrar jag om det...
Svar
18
· Visningar
5 942
Kropp & Själ Min "kära" PMS har lyckats förstöra både min kväll, och hela helgen. Samt säkert även pojkvännens Vi var idag bjudna över till...
Svar
5
· Visningar
1 367
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Kan vi inte ha en tråd där vi lägger upp närbilder på våra ögonfärger? Jag tycker det är så sjukt kul att se alla variationer som finns...
2
Svar
21
· Visningar
3 601
Senast: musen21
·
Kropp & Själ Någon som sitter på en enkel huskur mot hård mage? Brukar alltid göra av mig på morgonen efter jag kört första skolturen och kommer...
Svar
8
· Visningar
1 682
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Någon som använder detta? Fungerar det?
Svar
3
· Visningar
1 900
Senast: Boj
·
Kropp & Själ Eftersom googling inte ger mig något riktigt svar och det känns onödigt att belasta vårdcentralen sällar jag mig till den långa raden av...
Svar
8
· Visningar
2 952
Kropp & Själ Tänkte skapa nytt nick först men orkade inte så ääh lite äckel har väl inget dött av :p Iaf min mens slutar inte! Har sen jag var 15...
Svar
19
· Visningar
2 780
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Har någon här inne erfarenheter av fitnessfighten? Jag är sugen på att testa, men är det för tufft? Berätta om era erfarenheter!
Svar
7
· Visningar
1 536
Kropp & Själ Igår fick jag frågan av polisen om jag efter olyckan i juli vill ange föraren av bilen för vållande av kroppskada. Frågade henne...
Svar
13
· Visningar
4 503
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Går frisyrer liknande dessa att permanenta sig till eller är det enbart en fråga om självfall och/eller styling?
Svar
4
· Visningar
2 343
Senast: Tassetass
·
Kropp & Själ Jag måste ändra om min mat. Kopierar från beachtråden jag äter normalt. frukost runt 10 En shake/lunch vid 13 (beroende på, börjat med...
2
Svar
22
· Visningar
3 985
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Kan man inte göra en "hältutredning" på människa och spruta en inflammerad led? Det ska jag föreslå för läkaren nästa gång. Man behöver...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 910
Senast: Amha
·
Kropp & Själ För någonstans mellan 9-11 månader sedan så hade jag influensa med världens rethosta. Jag blev frisk från influensan och rethostan var...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: _FiA_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp