Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Snälla, säg att jag inte är den enda som smäller i mig! :nailbiting: Sen ett par veckor har jag haft cravings för kokta ägg, äter 4-8...
2
Svar
27
· Visningar
5 792
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ I våras insåg jag att vattenfast mascara är ett måste för mig, särskilt under pollensäsongen (mina allergibesvär håller i sig så länge...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag sitter och ryser till denna kille nu flera gånger varje dag :p Men kommer han ha kvar sin röst så som den är där...
Svar
11
· Visningar
1 658
Senast: morgaine
·
Kropp & Själ Har ibland fruktansvärd halsbränna, och har nu kommit på att det uppstår när jag ätit yoghurt. Någon mer som varit med om det? Yoghurt...
Svar
7
· Visningar
8 328
Senast: gillaj
·
Kropp & Själ Sedan igår har jag haft väldiga ryck i en muskel i vänster överarm, nära axeln. Eller väldiga och väldiga, men det rycker väldigt ofta...
Svar
15
· Visningar
11 071
Senast: lizan
·
Kropp & Själ Funkar det? Har en väninna som med alla medel försöker få mig att gå på s.k. "migränyoga" men jag är skeptisk. Väninnan säger att det...
Svar
11
· Visningar
1 538
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ blivit hurtig och cyklat till skolan, det är 6,5 km enkel väg och jag gör av med ca 240 kcal. Har en kropp som annars kräver lite...
Svar
6
· Visningar
961
Senast: Gabbi
·
Kropp & Själ Jag har fått något som liknar influensa - även om flunsorna oftast är mest aktiva på vinterhalvåret. Har alla typiska symptom. Det...
Svar
2
· Visningar
1 030
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Fick åka hem från jobbet idag. Satt på möte. Helt plötsligt visste jag inte vad vi pratade om. Försökte koncentrera mig och fick fram...
Svar
16
· Visningar
2 560
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Jag skrev i juli en tråd om att jag varit med i en trafikolycka. Opererades för sprucken urinblåsa och gipsade frakturer i en fot...
Svar
15
· Visningar
3 695
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Min vuxna avkomma har de senaste fem månaderna inte kunnat äta. Hon lever på egenkomponerad smothie och Nutriletts dito. Nu har hon gått...
2
Svar
35
· Visningar
10 951
Senast: CarEr
·
Kropp & Själ Jag är psykiskt sjuk och gör ofta saker som jag inte kan styra. Oftast är det "bara" att jag skär mig åker till akuten och blir sydd sen...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 081
Senast: Miss Sixty
·
Kropp & Själ Är sugen på att testa å henna håret men vet inte om jag vågar. Frågade en frisör vad hon tyckte om hennafärg och hon påstod att håret...
Svar
17
· Visningar
19 818
Senast: sthu
·
B
Kropp & Själ Om man skjuter upp mensen med p piller och sedan får mellanblödningar på näst sista och sista veckan, kan man göra tablettuppehållet för...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag har perioder när jag sover riktigt dåligt fast att jag är trött under dagen och gäspar som att jag kunde svälja världen. Nu är det...
2
Svar
29
· Visningar
2 995
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Inspirerad av tornblommas kommentar i bildtråden, om att jag kan göra diverse olika frisyrer med mitt hår, råkade jag få med mig en...
Svar
14
· Visningar
3 649
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ Har jordens största ålderkris, 25 årsdagen kommer med stora steg och jag känner att jag inte gjort som jag skulle vilja. Jag skulle så...
Svar
7
· Visningar
1 261
Senast: corzette
·
Kropp & Själ En till P-pillertråd från mig... Hoppas innerligt att någon vill ta sig tid att fundera lite åt mig! Började ta mina piller nu i...
Svar
11
· Visningar
3 374
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17317276.ab Är det rätt eller fel att protestera genom att bära slöja? Tycker själv att...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 615
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Sett flera trådar om träning och kost. Vore kul samla och se vilka som tränar och vad samt om de följer någon speciell kost och vad...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: gulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp