Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Det finns en irriterad-tråd, en glad-tråd, en just nu-tråd, en beachtråd och en hel drös med personliga trådar som folk startar. Men...
58 59 60
Svar
1 196
· Visningar
57 228
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Vi råkade få tag på kalvstek och jag har paxat tillagningen av den, för jag har aldrig lagat kalv förut :D Nu är bara frågan hur man...
Svar
1
· Visningar
828
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Min bästa kompis ringde precis och sa att hon och hennes barn fått springmask, jag har umgåtts med dem hela veckan typ, senast i...
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns många här som haft problem med det och en gammaltråd. Men jag har inte riktigt samma problem och den metoden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 106
Senast: BuenoBull
·
Kropp & Själ ... simmat tjejvansbrosimmet eller cyklat tjejvättern som kan komma med lite information? Jag är frestad men har lite funderingar...
2
Svar
28
· Visningar
3 581
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av cervixpessar? Funderar på att ta ut kopparspiralen, efter 4 månaders blödning... Vill dock inte...
2
Svar
20
· Visningar
4 392
Kropp & Själ Vad har ni drömt senaste tiden? Min senaste dröm var mycket snurrig, men rätt häftig ändå! Började med att drömma om en kompis och...
Svar
11
· Visningar
2 683
Senast: Riley
·
Kropp & Själ Gammal användare, nytt nick. Skaffade nytt då jag tycker den här frågan är lite pinsam :o Det här kommer låta som väldens knäppaste...
2
Svar
23
· Visningar
5 375
Kropp & Själ Måste bara skriva av mig är så trött på det här nu! Jag är psykiskt sjuk lider av borderline och PTSD och folk som jag inte längre...
Svar
12
· Visningar
2 315
Senast: Sleepy
·
Kropp & Själ Jag rör mig mycket och svetts ymnigt vid ansträngning. Mitt svett svider kraftigt i ögonen eller i sår. Det orsakar också korrosion på...
Svar
12
· Visningar
7 247
Senast: Poxz
·
Kropp & Själ När man är fast i en jobbsituation där man tvingas samarbeta med människor som gör att man mår fysiskt illa när man ser dom- hur tar ni...
2
Svar
31
· Visningar
3 225
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag har ofta sprickor som ömmar i skrevan precis ovanför urinröret. Oftast svider det bara och syns, men idag blödde det rejält med. Kan...
Svar
12
· Visningar
2 287
Senast: tjenixen
·
Kropp & Själ Inleder med att fråga om tinnitus kan vara tillfälligt? Sen Ända sen jag var ganska liten har jag haft ett svagt pipande ljud, en...
Svar
10
· Visningar
3 537
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Har ni provat det? Är det enbart för doften eller tillför det fukt också? Har ni provat VS, vilka dofter gillar ni?
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Svarta
·
Kropp & Själ Kanske lite dum fråga, jag har ju en depression ligger och gror. Men nått jag funderar mycket på är att jag gärna håller mig för mig...
2
Svar
36
· Visningar
5 689
Senast: Oldie
·
Kropp & Själ Inget troll, bara blyg. Några satt och snackade om omskurna män och om det är nån skillnad jäntemot vanliga snoppar. Gör man jätte...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
18 861
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Undrar om någon här har varit till en livscoach av något slag. Vad var dina bekymmer? Vad gav besöket/besöken?
Svar
0
· Visningar
658
Senast: tott
·
S
Kropp & Själ Skjuta upp mens med p-piller, är det ok eller inte? Har hört både och och blir lite förvirrad :meh:
2
Svar
25
· Visningar
6 128
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag brukar akta mig för att klaga över hälsan men nu är det så förbryllande att jag vill tillfråga buke-kunskapen. för ett par...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hör egentligen till U men tror tråden passar bättre här:) Ni som har diabetes, vad gjorde att du misstänkte diabetes? Symptom? Hur...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Oldie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp