Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har senaste dygnen fått känna på en ny upplevelse. Yrsel när jag ligger ner. Jag lade mig på schäslongen häromdagen och allt bara...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: tott
·
Samhälle ...det är industridjurhållningen. Betesdjur som får beta gräs binder koldioxid, ökar biologisk mångfald och motverkar jorderosion...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 390
Senast: Shaggy
·
Kultur Jag blir snart galen på den här låten, de spelar den nästan varje natt nu. Jag gillar verkligen inte dansband! Texten får mig att rysa...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: Tarnin
·
Kropp & Själ Min personliga hjälte James Randi har dött!
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet av stamning? Jag har en ganska ny kompis som stammar och jag undrar över hur jag ska bemöta honom på bästa sätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 661
Senast: cirkus
·
Mat Jag tänkte att det skulle vara roligt att köpa en flaska vin från sonens födelseår (2019) och lagra den tills dess att han är vuxen. Men...
Svar
8
· Visningar
945
Samhälle Svtplay sänder nya Slussenbrons ankomst som slow tv. Den är just nu utanför Gotland och kommer in i Stockholms skärgård onsdag morgon...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
16 773
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite konstiga symptom som jag undrar om ngn har samma eller har en ide om vad det kan vara. Jag ska lämna blodprov pa torsdag...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Lång historia kort så har jag sen i vintras haft problem med att jag vaknar vissa mornar med extremt svullna ögonlock. Svullnaden håller...
Svar
16
· Visningar
1 183
Kropp & Själ Ja, som rubriken lyder, hur hittade ni ett sätt att hantera er panikångest? Är det någon som har haft panikångest som barn/tonåring...
2
Svar
22
· Visningar
2 062
Senast: Jamtland
·
Samhälle Råkade jag se ett inlägg från Aftonbladet i ett stort socialt nätverk, Facebook. Det handlade om smink för utklädnad och företaget...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 055
Senast: sjoberga
·
Samhälle Har ni sett den? Dokumentär på Netflix alltså om våra sociala mediers påverkan på individer och samhälle. Mkt intressant och skrämmande...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 237
Senast: Ramona
·
Hemmet Ska ev göra om köket för att kunna göra om min 2a till en 3a. I försäljningssyfte senare är det då bättre med en "vanlig" diskmaskin...
Svar
12
· Visningar
1 023
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hej hej! Satte färg i håret igår.Skulle bli lätt mahognyfärgat.MEN eftersom mitt bruna hår är solblekt i vissa toppar efter sommaren...
Svar
2
· Visningar
473
Senast: Elo
·
Kropp & Själ På lördag är det äntligen dags för MR av mitt trasiga knä, men nu börjar jag bli nojig 🥴 Har googlat och ser en VÄLDIGT trång tunnel...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 309
Senast: EmmaBovary
·
Hemmet Tänkte elda i vedspisen snart, men den är inte eldad i sen i vintras och jag har hört och läst att det kan ryka in lite första gången...
2
Svar
33
· Visningar
1 594
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi behöver en ny diskmaskin, men hur sjutton ska man veta vad man ska köpa? Vi har haft Cylinda i många år, dels för att det kändes bra...
2
Svar
38
· Visningar
2 177
Senast: hvala
·
  • Låst
Tjatter Jag ville gnälla men tråden innan var låst så jag får starta en ny först :cautious::p
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
66 729
IT & mobiler Ja, finns det några knep för att förbättra bredband via mobilnätet? Vårt är - minst sagt - opålitligt, har jag konstaterat under den...
Svar
10
· Visningar
618
Senast: Avalbane
·
Juridik & Ekonomi Någon som har bott i en BRF där det finns många hyresrätter kvar? Vi ska titta på en lägenhet på måndag som är ganska nybildad förening...
Svar
6
· Visningar
1 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp