Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag dagdrömmer lite om att köpa mark (ca fem ha) där vi kan bygga nytt hus och stall. Ingen jättegård utan hus på ca 140-160 kvm och...
Svar
12
· Visningar
1 711
Senast: Fille
·
Relationer Sen jag blev själv säger 80% av mina vänner att jag borde söka efter en ny man. Flera erbjuder sig att lägga ut nån bild, text på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 167
Senast: Modest
·
IT & mobiler Är det nån som fattar detta? Jag har haft Google play music och gjort spellistor mm där. Köpt låtar när jag velat, men inte haft nått...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Förlåt på förhand om jag inte engagerar mig synligt mer än med trådstarten. Lär väl ångra den 😅. Ett par trådar just nu har tagit upp...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 329
Kropp & Själ Hej! Visste inte riktigt vilken rubrik jag skulle skriva. Men jag har varit väldigt stressad under en lång tid. Nu har jag efter...
2
Svar
28
· Visningar
4 777
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Vet inte om denna tråd bör ligga här under allmänt eller under barn. Moderatorn får gärna flytta tråden om den ligger fel. Min bästa...
2
Svar
30
· Visningar
4 291
Senast: Blimblom
·
Kropp & Själ Om ni har några? Springer ni till bussen med mackan i handen eller går ni upp klockan fem för att gymma? Jag är ofta så himla seg på...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
8 780
Senast: zinnia
·
Tjatter Ni vet han med your eys och huvudet. Släpper nytt kl 21.00 på Youtube med Too Late. Kommentar och förväntningarna formligen haglar in på...
Svar
4
· Visningar
620
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Jag funderar på om rekommendationerna är andra än de som står på 1177 nu? Kalle tappar lukt- och smakkänseln går hem från jobbet en...
2
Svar
38
· Visningar
2 953
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Har senaste dygnen fått känna på en ny upplevelse. Yrsel när jag ligger ner. Jag lade mig på schäslongen häromdagen och allt bara...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: tott
·
Samhälle ...det är industridjurhållningen. Betesdjur som får beta gräs binder koldioxid, ökar biologisk mångfald och motverkar jorderosion...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 401
Senast: Shaggy
·
Kultur Jag blir snart galen på den här låten, de spelar den nästan varje natt nu. Jag gillar verkligen inte dansband! Texten får mig att rysa...
Svar
2
· Visningar
441
Senast: Tarnin
·
Kropp & Själ Min personliga hjälte James Randi har dött!
Svar
2
· Visningar
475
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Någon med erfarenhet av stamning? Jag har en ganska ny kompis som stammar och jag undrar över hur jag ska bemöta honom på bästa sätt...
2
Svar
30
· Visningar
2 663
Senast: cirkus
·
Mat Jag tänkte att det skulle vara roligt att köpa en flaska vin från sonens födelseår (2019) och lagra den tills dess att han är vuxen. Men...
Svar
8
· Visningar
947
Samhälle Svtplay sänder nya Slussenbrons ankomst som slow tv. Den är just nu utanför Gotland och kommer in i Stockholms skärgård onsdag morgon...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
16 805
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite konstiga symptom som jag undrar om ngn har samma eller har en ide om vad det kan vara. Jag ska lämna blodprov pa torsdag...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Lång historia kort så har jag sen i vintras haft problem med att jag vaknar vissa mornar med extremt svullna ögonlock. Svullnaden håller...
Svar
16
· Visningar
1 184
Kropp & Själ Ja, som rubriken lyder, hur hittade ni ett sätt att hantera er panikångest? Är det någon som har haft panikångest som barn/tonåring...
2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Jamtland
·
Samhälle Råkade jag se ett inlägg från Aftonbladet i ett stort socialt nätverk, Facebook. Det handlade om smink för utklädnad och företaget...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 068
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp