Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hur formulerar man bäst ett köpeavtal, där man köper något av någon man känner (inte för att det spelar någon roll?), och där priset är...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: Lupin
·
Äldre Har haft en jättejobbig hosta nu i ett par dagar, och fått Cocillana utskrivet. Sitter med flaskan i handen och har tänkt gå och lägga...
Svar
14
· Visningar
7 197
Senast: Kirie
·
Äldre Hjälp mig nu buke! En typ bekant (vi umgås lite i samma gäng tack vare en gemensam vän till oss båda) till mig tar sin...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: lizan
·
Äldre Jag vill göra en personlig egen dekal till min transport. Min bästa vän var tillsammans med en kille som var grym på PS och han sa att...
2
Svar
20
· Visningar
3 133
Senast: Nominous
·
Äldre I morgon ska jag vittna i tingsrätten ang en händelse i höstas. Har aldrig vittnat innan o vet inte alls vad som kommer ske! Då det...
Svar
11
· Visningar
5 175
Senast: Niyama
·
Äldre Dottern kom hem med en jättesöt vit klänning som hon fått för 25 kr på en lokal klädbutik eftersom det är fläckar av något som ser ut...
Svar
14
· Visningar
10 708
Senast: Asa_S
·
Äldre Min bror (33 år) gifter sig i sommar, med sin sambo sedan många år, de har två barn (som om jag inte minns helt galet är 6 och 4 år...
2
Svar
29
· Visningar
3 340
Senast: schelin_j
·
Äldre Almega lanserar nu ett RUT-avdrag på 60% av arbetskostnaden. Detta skulle betyda att den kvarvarande skatten helt tas bort på...
2
Svar
31
· Visningar
2 782
Äldre Ja, eller vad man ska säga att jag är.. Min lillebror tar studenten och jag funderar på vad jag ska ha på mig? Hur är det med färger...
2
Svar
22
· Visningar
10 430
Senast: Ramona
·
Äldre Jag blir galen på min okunskap, men har tyvärr så dåligt intresse i det, att jag inte orkar lära mig heller. Ja, det handlar om bilen...
Svar
19
· Visningar
3 877
Äldre Haha, ute i liiite god tid kanske, men någon som vet när biljetterna släpps? Och blir de billigare om man köper dem i god tid? Brukar...
2
Svar
27
· Visningar
4 136
Äldre Jag är lite nyfiken på att undersöka om det är möjligt att få fram någon information om min biologiska familj, och kontaktade den...
2
Svar
24
· Visningar
4 823
Äldre Vad tror ni att er omgivning irriterar sig mest på när det gäller er? Familj, vänner, arbetskamrater, främlingar på stan... I mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 760
Senast: Monifa
·
Äldre Läste precis igenom en studie från Danmark som sätter modellen om "asymmetric war of attrition" till sitt test hos människor. Modellen...
Svar
16
· Visningar
1 673
Senast: labb
·
Äldre Vad ska man ha i timmen när man jobbar på Ica,efter ett år och man är äldre än 19 år,någon som vet?
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Nebraska
·
Äldre En fundering ang. facebook; På min "vägg"/min sida så verkar vissa inlägg efter ett tag försvinna!.. Är det fler som känner igen detta...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: LovingLife
·
Äldre Eftersom jag använder min mobil som väckarklocka vill jag ha den nära sängen, förut hade jag den bredvid huvudkudden men började sen...
2
Svar
39
· Visningar
11 456
Senast: CillaW
·
Äldre Jag tänkte bjuda på lite plockmat och liknande när min familj kommer för att fira min födelsedag. Vi blir kanske 10 personer och alla...
Svar
5
· Visningar
1 648
Senast: zassoo
·
Äldre Idag var det fjärde gången på mindre än en vecka som hyresvärden fått ringa ut spolbil till mig eftersom badrummet stått under vatten...
Svar
0
· Visningar
1 019
Senast: Jen80
·
Äldre Äntligen semester och snart bär det av till Budapest! Jag har aldrig varit där och i vanlig ordning när man besöker en ny stad är det ju...
2
Svar
21
· Visningar
3 319
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp