Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har sådan tråkig stil att spegeln möglar snart :p Jag behöver verkligen göras om lite :D Kläder, hår, färger allt. Ser likadan ut...
Svar
17
· Visningar
3 775
Senast: Mirre
·
Äldre Min mor fyller år snart och hon har pratat enormt länge om hur underbart bra det vore med ett smyckeskrin, ett riktigt praktiskt där hon...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: nexxa
·
Äldre Hör egentligen till U men tänkte att jag får bättre svar här:) Är bärhysterin över så man kan köpa/äta/använda frysta bär igen...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag pratade med banken där jag har mitt lån om att ev höja det så jag kan betala av lite smått och ha allt på ett ställe. Men då...
Svar
7
· Visningar
1 697
Senast: janinabing
·
Äldre Spinoff på tråden om bajsrand på räkor ;) Har för mig att detta har varit på tapeten tidigare, för många år sedan. Är det fler än jag...
2
Svar
24
· Visningar
5 247
Senast: Anna
·
Äldre Eller kanske; vad har era föräldrar sparat? Jag tänker på saker från när man var liten. T ex sin gamla nalle, alla...
Svar
14
· Visningar
2 248
Senast: Migo
·
Äldre Jag har fått några förfrågningar om att gå med men vet inte riktigt varför jag ska göra det. Är det någon som kan förklara vad jag ska...
Svar
5
· Visningar
1 044
Senast: keramin
·
Äldre Alltså, vilken skostorlek i UK storlek för kvinnor motsvarar strl 41? Försöker titta i olika tabeller på nätet men där står det att det...
Svar
5
· Visningar
1 489
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag jobbar inom vården och i och med att jag har ganska långt hår så måste jag ha det uppsatt. Jag är jättedålig på allt som har med hår...
Svar
13
· Visningar
8 127
Senast: Jaag
·
Äldre Haha, lite udda fråga kanske? Men kollar på Hell´s kitchen därav frågan. Är själv lite kräsen med mat och kan lätt å äckelkänslor och...
2
Svar
28
· Visningar
18 371
Senast: Smulan75
·
Äldre Jag glömde köttfärssåsen på svalning på spisen över natten. :banghead: Imorse var den precis så sval och redo att sättas in i kylskåpet...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
28 868
Senast: Shaggy
·
Äldre Hur fungerar Wrapp egentligen? Har precis "gått med" och känner mig smått förvirrad. Presentkort är ju kul! Men hur får man själv...
Svar
0
· Visningar
800
Äldre Jag är i enormt behov av nya underkläder samtidigt som kontot ekar tomt :p Min första tanke var att plöja igenom H&M, Lindex och Kappahl...
Svar
10
· Visningar
4 300
Äldre Ja, tack :). Förr räknade man med att drifttiden för kärnkraftverk ligger på minst 50år. Nu har man uppgraderat Forsmark o Ringhals så...
2
Svar
24
· Visningar
2 449
Senast: TomasN
·
Svar
0
· Visningar
640
Senast: vallhund
·
Äldre Jag ska äntligen köpa min första smartphone och funderar då på att byta abonnemang. Jag har idag telia till vänner i kombination med...
2
Svar
25
· Visningar
3 500
Senast: TinyWiny
·
Äldre Hejsan alla glada! Jag har aldrig varit på festival i hela mitt liv och skall (förhoppningsvis) i sommar gå på Peace and Love och...
2
Svar
38
· Visningar
5 149
Senast: Araminta
·
Äldre http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16805094.ab Vart är världen på väg? Har vi inte kommit längre? Vi lever väl på 2000-talet...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
12 919
Senast: Trani
·
Äldre Gillar inte smaken av olivolja men använder det mest ändå. Skulle vilja ha tips på andra goda oljor som är bra och nyttiga och som helst...
2
Svar
21
· Visningar
3 677
Senast: hastflicka
·
Äldre Undrar hur spelarna känner inför att gå ut på planen på Friends arena i morgon? "Polisen räknar med incidenter" :crazy: :mad:
Svar
0
· Visningar
582
Senast: Maira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp