Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre flyende bilist. Bilisten försökte köra ifrån polisen och körde in i ett hus som den oansvarige fastighetsägaren placerat där....
2 3
Svar
42
· Visningar
5 212
Äldre Har en fundering, gick igenom fakturor och funderar en från en elfirma... Bytt ut ett gammalt elskåp i ett av husen (gamla...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
30 701
Äldre Har snöat in fullständigt på Torchwood och de nya Dr who serierna! Dom kan jag se på netflix:D Men det finns ju över tjugosex säsonger...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: VLMF
·
Äldre Om ungefär en månad fyller pojkvännen 30. Vi har egentligen inte varit tillsammans särskilt länge, några månader, men 30 känns ändå rätt...
Svar
10
· Visningar
1 217
Äldre Hur ska man hantera de nattliga äventyren som en del ungdomar pysslar med utanför Stockholm? Mitt förslag (fast det kommer inte att...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
16 298
Äldre Kan ju inget om detta. Jag ska köpa en husvagn att ha till hundutställningar. Hur fungerar det med tex kylskåp? Är det speciella...
Svar
5
· Visningar
2 279
Senast: Narcissa
·
R
Äldre Är det nån här inne som vet hur pass anala de är i securityn på Zurich flygplats? Jag flyger via där nästa vecka och kommer inte checka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 065
Senast: hastflicka
·
Äldre Det är en tv-serie, inte jätte ny. Tror den är menad för ungdommar. Handlar om en stad/by där det händer mystiska saker. Kan vara så att...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: Teilani
·
Äldre Någon som har erfarenheter av billiga sådana ? Har förstått att de inte är så mkt att hänga i julgranen vad gäller bildkvalitet men på...
Svar
7
· Visningar
1 428
Senast: gylle
·
Äldre Letar efter en dokumentär vid namn "En ängels moral" om Hells Angels. Den lär ha gått på svt för ett gäng år sedan - någon som vet var...
Svar
2
· Visningar
1 684
Äldre Vad betyder crasher?
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Saybia
·
Äldre Ååh vilken häftig känsla. Jag är på förstasidan i Ridsport :D:D:D Nu kan jag ju knappt bärga mig att åka och köpa tidningen. Läskigt...
2
Svar
23
· Visningar
4 446
Senast: astronaut
·
Äldre Dålig rubrik, men får förklara bättre här vad jag menar. Jag älskar att ha folk hemma, vill ha ett hem där man är välkommen att komma in...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
35 527
Äldre Jag blir galen på denna djungel när man ska hyra bil utomlands. Så nu tar jag hjälp av allsmäktiga Buke. Jag hyrde bil i USA för två år...
Svar
2
· Visningar
1 864
Senast: pudsey
·
Äldre Åhh, måste få hennes namn så jag kan googla hennes lugg :D Smal tjej med brunt hår, är med i en serie där hon bor tillsammans med...
Svar
10
· Visningar
2 021
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Min mobil har i natt meddelat att den säger upp sig själv med omedelbar verkan, och har gått till de sälla jaktmarkerna. Det är en Sony...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Niyama
·
Äldre Jag köpte en klänning via internet från en butik som verkade bra. Men modellen var inte så fin på mig och jag hade velat byta till en...
Svar
7
· Visningar
1 462
Äldre Hej alla fina bukare! Jag har funderat på en sak ett tag, som jag tänkte höra ifall det kan finnas något intresse för, det hade vart...
Svar
16
· Visningar
1 920
Senast: Jenka
·
Äldre Finns det sådana? Jag testade att göra pannkakor på mandelmjöl för ett tag sedan, men blev lite besviken på att de smakade mer...
Svar
17
· Visningar
6 817
Senast: oki
·
Äldre Jag inser att jag förmodligen kommer att spendera hela min midsommarafton på en buss till Göteborg, och sedan den efterföljande natten i...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp