Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag märkte härom kvällen att jag tydligen har lagt på mig rätt rejält, då arbetsbyxorna (som jag tidigare behövt ha ett skärp för att...
2
Svar
38
· Visningar
3 838
Senast: Otherside
·
Kultur Kollar reprisen av första avsnittet nu. Nån mer som följer programmet? Tankar, kommentarer? Kul att de har ett samkönat danspar. 🕺🕺...
Svar
1
· Visningar
419
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Hur länge kan man gå med svullna ben innan det blir farligt? Vet inte varför jag fått det nu plötsligt efter en lång tid med hosta ...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: ameo
·
Trädgård & Växter Håller på att förodla småplantor av allt möjligt, som vanligt för att ha i växthuset framöver. Det gör jag inomhus med växtlampor och...
2
Svar
28
· Visningar
2 059
Senast: monster1
·
Mat Vill baka men verkar mest bli sugen på sånt som jag tror inte håller så bra i frysen:angel: Känns inte rimligt att äta upp allt själv...
Svar
19
· Visningar
1 654
Senast: Luff
·
Juridik & Ekonomi Ridskolan jag rider på har precis skickat ut en lista på när varje ridelev ska vara funktionär. Förutom att det står namn på listan så...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
6 948
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Om man skulle vilja bli forskare, vad för utbildning är bra och vad för anställning borde man försöka få?
Svar
3
· Visningar
654
Senast: Happimess
·
Fritid I dag är det Internationella glädjedagen. Vad glädjer ni er åt i dag, och andra dagar?
2
Svar
29
· Visningar
1 478
Senast: ameo
·
IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
711
Skola & Jobb Hur pensionssparar du? Hur stor del av inkomsten? Vad jobbar du med? Har tänkt att jag ska börja pensionsspara men tycker det är en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 364
Juridik & Ekonomi För en dryg månad sedan köpte jag ett par ridbyxor online från ett stort välkänt företag. Det tog dem drygt en vecka att komma fram till...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Hypnos nämndes i en annan tråd, och jag blev nyfiken. :) Jag har förstått att det används in om områden som t ex för att hantera ångest...
Svar
3
· Visningar
334
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 773
Senast: Exile
·
Hemmet Har bakat pizzabullar nu i eftermiddags, de ska ätas på lördag fm, ska jag slänga dem i frysen i morgon bitti och tina på lördag...
Svar
3
· Visningar
537
Senast: hoppsann
·
Samhälle Ja, utöver att ingå äktenskap med partnern då, givetvis. Jag och fästmannen har varit förlovade sedan oktober och har funderat på hur vi...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 306
Senast: Elisha
·
Kropp & Själ Jag har under en kortare tid (kanske lite drygt tre månader) märkt av att jag blivit fumlig. Slår i saker, dörrposter, trösklar osv. Ska...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
41 816
Senast: Trasdocka
·
Samhälle Lokaltidningen rapporterade och jag dubbelkollade. Arbetsförmedligen tar bort aktivettsrapporten tillfälligt. Nästa rapport ska vara...
Svar
4
· Visningar
587
Senast: Raderad medlem 94602
·
Skola & Jobb Finns det något konkret/fackligt/organisatoriskt man kan göra för att larma om psykisk ohälsa hos kollega? Chef är inkopplad men...
Svar
5
· Visningar
1 160
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Min ena gmailadress har blivit knepig och skickar inte mail från datorn. Mailen står som skickade men kommer inte fram. Från telefonen...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: TinyWiny
·
Kultur EBU har gått ut med info om att de ställer in Eurovision Song Contest i Rotterdam i år...
Svar
13
· Visningar
1 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp