Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hjälp! Asså, i min hall ser det ut som om det bor en familj med 12 barn, fast det bara är jag :S. Jag har försökt rensa, men jag...
Svar
13
· Visningar
1 238
Senast: Korven
·
Samhälle Läste på svt.se Tydligen finns det en växande rörelse av s.k. flat-earthers som är övertygade om att jorden är platt (eftersom de själva...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
11 190
Senast: Korven
·
Tjatter Behöver inspiration! Vad finns det för kvinnliga hjältar/superhjältar man skulle kunna klä ut sig till? Nu är jag visserligen inte alls...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
7 356
Senast: Youma
·
Kropp & Själ De senaste veckorna har min migrän ändrat karaktär. När jag äter får jag ont i huvet, blir illamående, kräkfärdig och vill bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 665
Senast: em-pirre
·
Hemmet Skulle ni rekommendera den banken ni har, varför? Varför inte?
2
Svar
20
· Visningar
3 000
Senast: YorkWann
·
Relationer Har nog egentligen mer eller mindre känt mig ganska ensam de senaste 6 åren, sen jag flyttade från den stad jag är uppvuxen i. Jag har...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Hej behöver tips och råd som jag framföra till en som jag hjälper med att sluta röka.jag håller på med att hjälpa en som håller på att...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: A_NN_A
·
Fordon Jag har varit helt insnöad på honda cr-v tills jag fick syn på en nissan juke. Jag har aldrig skådat en fulare bil som ändå är så söt på...
Svar
7
· Visningar
1 591
Skola & Jobb Tänker på grundskolan. Trivdes ni i skolan eller inte? Vad tror ni det var som gjorde att ni antingen trivdes eller inte trivdes? Jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 788
Senast: trazel
·
R
Kropp & Själ Ja. Hur hanterar ni misslyckanden? Det kan vara vad som helst - relaterat till hästen eller studier eller jobb eller någon hobby. Hur...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
5 963
Senast: Miran
·
Relationer Går det? Det är klart att det går eller? På lite förekommen anledning så kan det vara en sak att vrida och vända på. Själv har...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 294
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Hur vet man vad man ska ange i löneanspråk? Har en intervju bokad och de bad mig att ta med mig löneanspråk till intervjutillfället...
Svar
2
· Visningar
621
Senast: kahe
·
Kläder & Bli fin Jag blev tillsagd att göra en tråd och be om hjälp, så jag ger det ett försök trots att jag känner mig som en jobbig jävel :p Jag...
Svar
14
· Visningar
1 121
Senast: Petruska
·
Hemmet Hur tittar man i den utan att bli upptäckt på andra sidan dörren? Tar man bort flärpen så hinner ju lite ljus komma igenom innan man...
2
Svar
21
· Visningar
4 308
Senast: Plugghäst
·
Kropp & Själ Börjar med en disclaimer, den rationella sidan av mig vet bättre. Jag har läst på fass, jag har talat med läkare och jag vet att risken...
Svar
15
· Visningar
1 633
Senast: EmmaBovary
·
Kropp & Själ Tycker vi behöver en pollentråd. En tråd där vi kan gnälla av oss, sympatisera och dela med oss av tips och råd förstås! Själv är min...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Jag tycker det är sååå jobbigt att jag svettas i ansiktet! Inte bara vid träning eller ansträngning utan vid minsta värme eller bara när...
Svar
11
· Visningar
3 647
Senast: Badger
·
IT & mobiler Två frågor: 1) om jag blockat en person (ickevän) på messenger, försvinner han för mig även på fb? (Hade i lugna ordalag konstaterat...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: mandalaki
·
Kläder & Bli fin Är jeansleggings helt omodernt? Alltså leggings som ser ut som jeans/i jeanstyg. Jag kan ju pga bruten arm inte klä på mig någon slags...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 511
Juridik & Ekonomi Jag ska göra en bokning via nätet som egentligen enbart görs med förskottsbetalning, men eftersom det är en födelsedagspresent till min...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp