Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har ni några roliga sådana? Själv tycker jag att det är läskigt att stoppa in fingrar i vispen och stavmixern, fast sladden är...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
11 361
Senast: Wysiwyg
·
Kropp & Själ Har snart inget förtroende för distriktsläkare. Vad kan dem? Vad hinner dem? Jag anser att det bemötandet jag fått har onödigt gjort mig...
Svar
1
· Visningar
434
Senast: Tranan
·
Fritid Jag har fått hem en provbit av helt naturellt möbelläder (anilin), den ser ljust hudfärgad ut. Ska användas till att klä en möbel. Hur...
Svar
11
· Visningar
829
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Ni vet som på salonger eller i mindre butiker? Dvs en helt vanlig disk där man kan ta emot. Hur sjutton får man tag i en sån billigast-...
Svar
16
· Visningar
1 779
Senast: monster1
·
Hemmet Hejsan! Är lite arg just nu, men jag tänke jag får kolla om detta är vanligt. Jag har sedan c:a 5år sparat på en servis av ett känt...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: Saigon
·
Relationer Ni som har förhålladen som snarkar så in i så väggarna rasar. hur gör ni med att få sömn sidan om en sån person. Jag har sparkat ...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 848
Senast: Anna
·
Tjatter Efter fobi-tråden satt jag och funderade lite på detta.. Det vore kul att höra vad ni gjort av egen fri vilja, som varit helt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 063
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Börjar jobba om några dagar. Om jag känner mig rätt kommer jag behöva fika. Men jag behöver tips på vad jag kan ta med mig. Äter inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 084
Senast: Pancakes
·
F
Skola & Jobb Säkert luddig titel som kan innebära en hel del olika saker, men är det någon härinne som har erfarenhet av yrket? :)
Svar
11
· Visningar
6 199
Senast: lady_vip
·
Fritid Min sambo fyller jämnt och jag skulle vilja ta med honom på en weekend någonstans i vårt avlånga land. Jag tänker mig september, och jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 599
Senast: Voeux
·
Skola & Jobb Jag är arbetsledare på jobbet, dvs så har jag huvudansvaret över tex tillsätta vikarier osv om någon kollega blir sjuk, skulle jag...
Svar
8
· Visningar
1 394
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag funderar på att köpa ett tyngdtäcke men det finns ju så många olika sorter och vikter! Och då vänder man sig såklart till Buke för...
2 3
Svar
44
· Visningar
16 275
Senast: snorp
·
Kropp & Själ Jag har fått ett ”beslut om SGI” från försäkringskassan. Betyder det att de godtagit min ansökan och att jag kommer få sjukpenning...
2
Svar
33
· Visningar
3 057
  • Omröstning
Tjatter Jag vet inte varför, men det känns som att i stort sett alla här inne är 15-30 år gammal. Eller det är så jag uppfattat folk iaf. Men...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
25 099
Senast: tornblomma
·
Juridik & Ekonomi Jag har bestämt mig för köpstopp, till att börja med de tre månaderna som är kvar av året. Anledningarna är många, den rent ekonomiska...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
48 917
Senast: Qelina
·
Skola & Jobb Jag har precis kommit hem från en (fantastisk!) resa, vilket fått mig att vilja slipa till engelskakunskaperna lite. Jag pratar helt...
Svar
18
· Visningar
1 167
Senast: Badger
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
61 963
Senast: Laa
·
Kläder & Bli fin Är tråden inte okej får moderator ta bort den och jag ber om ursäkt. Men jag skulle vilja beställa lite kläder från bubbleroom men de...
Svar
9
· Visningar
3 142
Senast: underensten
·
Fordon Hur vet jag om bilen måste in på märkes versktad för service eller om det funkar med vilken verkstad som helst? Märkes verkstäderna...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 139
Senast: kökshäxan
·
Kropp & Själ Har du haft en depression och kommit ur den? Jag skulle vilja höra om andras erfarenheter där det funnits en depression men där man...
15 16 17
Svar
327
· Visningar
24 174
Senast: macbeth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp