Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle http://www.bbc.com/future/story/20190513-it-only-takes-35-of-people-to-change-the-world Läste denna artikel från BBC i morse. Med tanke...
Svar
0
· Visningar
316
Kropp & Själ En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Hoppas du får komma in innan sommaren! De...
11 12 13
Svar
250
· Visningar
12 716
Senast: Lobelia
·
Tjatter ... du har just besparat mig 850 spänn. I går och i natt hade jag ett besvärligt migränanfall. Värsta fasen är över, men vid 8...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: mandalaki
·
Relationer För ett år sedan fick sambon ett allvarligt diskbrock som slutade med droppfot och operation. Han blev bra efter operationen men gick...
2
Svar
23
· Visningar
2 683
Senast: Petruska
·
Trädgård & Växter Jag har grundkunskaper i träd - gick med min far och beskar redan som liten unge :) Nu har jag ett träd som jag inte riktigt vet vad...
2
Svar
28
· Visningar
3 063
Skola & Jobb Vi har en tråkig situation på jobbet som till största delen beror på ofattbart dåliga chefer, mer än 50% av personalen har sagt upp sig...
2
Svar
21
· Visningar
1 736
Senast: Lager
·
Tjatter Shoppade en ny fån, stoppade i batteri och allt annat enligt instruktionerna och laddade den. Drog även av skyddsplasten från skärmen...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
13 279
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag står i valet och kvalet över att anmäla mig som äggdonator. Anledningen till detta är dels att jag trillade över en annons på...
2
Svar
25
· Visningar
2 665
Senast: clusia
·
Samhälle Borde det legaliseras? Borde det endast legaliseras i medicinskt syfte? Vad tycker ni?
8 9 10
Svar
183
· Visningar
13 755
Senast: kryddelydd
·
Fordon Någon som har erfarenhet av att konvertera sin bensindrivna bil till annat bränsle? Det verkar finnas teknik för det, så jag är nyfiken...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Hej! Jag behöver hjälp med mitt ena barns hy. Hen har egentligen inte akne, men mycket pormaskar, speciellt på kinderna precis...
2
Svar
30
· Visningar
2 898
Senast: ptr
·
Samhälle Vi har haft ett antal feminismtrådar här men de har ju tyvärr en tendens att spåra ut fullständigt. Och börjar man spåna lite om varför...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
11 096
Senast: Migo
·
Samhälle Svärmor har bjudit oss på kryssning, båten avgår från Stadsgården. Eftersom vi ska en sväng till Täby innan så tar vi bilen. Men att...
Svar
4
· Visningar
527
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag fick just en sådan hälsning. Hur tänkte de där?? Jag är ingen mamma men är som tur ok med det. Idag känns det ändå lite tungt då...
Svar
17
· Visningar
1 174
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet? Har bokat tid för det och kråksparkar, men är lite rädd att det ger hängiga ögon (och då får det hellre...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 085
Senast: Casteloro
·
Samhälle På SVT ligger nu två klipp där KTH-studenter hackar en elcykel respektive en robotdammsugare. Robotdammsugaren tar de över kontrollen...
Svar
6
· Visningar
609
Senast: honung
·
Kropp & Själ Sitter på sängkanten med oro i kroppen och skulle behöva lite moraliskt stöd. Har under kvällen ringt polisen pga grannarnas bråk - de...
Svar
18
· Visningar
1 693
Senast: iNHALE
·
Fritid Jag har precis börjat läsa om bullet journal och hur det fungerar. Är det några här som använder sig av det som vill berätta vilken...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
17 999
Senast: grodan21
·
Tjatter En moderator har brutit ut detta från en annan tråd eftersom ämnet passar i en egen tråd. Ukraina har valt låt. Maruv heter artisten...
2
Svar
20
· Visningar
1 210
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Jag är på jakt efter ett aktivitetsarmband men känner att jag gått vilse i djungeln och behöver hjälp. Jag vill ha ett armband som...
2
Svar
20
· Visningar
2 987
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp