Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Podcast! Alltså jag har inte ens fattat vad det är innan, har hört det nämnas men liksom inte orkat bry mig. Men, det verkar ju som att...
Svar
9
· Visningar
933
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Hrm... Har fått en knepig uppgift på jobbet. Jag behöver beställa något som jag inte vet vad det heter, eller var jag ska hitta. Och det...
Svar
2
· Visningar
534
Äldre Finns det något sätt/internetsida att leta efter parfym efter innehåll? Jag har några favvodofter som alla kostar en slant och kan...
Svar
9
· Visningar
832
Senast: MCP
·
Äldre Vad har ni? Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
Svar
2
· Visningar
379
Senast: Ramona
·
R
Kropp & Själ Är det någon här som har gått i EMDR-terapi? Eller arbetat med det? Jag tycker det låter som riktig humbug men när jag googlar verkar...
2
Svar
37
· Visningar
2 481
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har insett att min älskade bil börjar bli gammal.... :cry: Han är nu 13 år gammal och har rört på sig över 22k mil.... Har varit en...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 258
Senast: voltis
·
Relationer Jag har ett ovanligt småsint dilemma... Det är så att jag (som vanligt) ska på ett antal bröllop den här sommaren. Kul för mina...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 376
Senast: bollen__
·
Äldre Snart smäller det igen! Dags för semifinal 2! Som vanligt ser jah fram emot att läsa era livekommentarer och alla kommentarer...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
4 518
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Jag behöver hjälp. Mitt liv är ett ständigt pussel. Det är säkert fler som har det så men alla är vi olika och jag känner att det är på...
2
Svar
31
· Visningar
3 131
Senast: BusBarro
·
H
Kropp & Själ Hej, skriver under anonymt nick då jag inte vill avslöja mig för mycket. Blev för ett tag sedan utsatt för sexuella trakasserier av en...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 261
Senast: Ridinglady
·
Svar
0
· Visningar
399
Senast: Skorpion76
·
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Skorpion76
·
A
Kropp & Själ Inte är jag väl ensam om att ha kalla fötter? Mina fötter har ju tidigare varit ett par rejäla sorgebarn, kalla och fuktiga samt kliande...
Svar
0
· Visningar
757
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Så blev det kallt ute. Igen. Och åter igen har jag torra händer! Vi snackar om så torra händer att det gör ont, och skrapar jag i något...
2
Svar
39
· Visningar
2 408
Senast: Bellatri
·
Äldre Börjar jobba igen på måndag efter föräldrarledigheten. Funderar nu på hur minska stressen i vardagen när man kommer hem. Tänkte jag...
2
Svar
27
· Visningar
4 555
Senast: Bison
·
  • Låst
Kropp & Själ Gång på gång får jag höra hur fel det är att vara tjock. Att en dels skulle må bättre om en blev smal, men också att det är mycket...
44 45 46
Svar
914
· Visningar
42 471
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Äntligen är det dags för årets hingstpremiering! Det tisslas och tasslas i stallarna, lukten av pälsglans ligger som tunga moln och ett...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
13 896
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Sade för en tid sedan upp mig från den arbetsgivare jag haft senaste 20 åren och började en tjänst på ett konkurrerande företag. Flera...
Svar
15
· Visningar
8 848
Senast: Buzzter
·
Hemmet Jag har råkat få med mig några kg skurna apelsiner (fjärdedelar) hem och tänkte försöka göra marmelad, men det är ju som förgjort att få...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Jag funderar kring religionens särställning i samhället. Vi har ju tidigare här diskuterat barnmorskan som inte vill utföra aborter etc...
16 17 18
Svar
346
· Visningar
17 293
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp