Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Såhär ligger det till- jag blir så trött av att umgås med människor. Även om det är människor jag gillar som vänner, familj, i...
2 3
Svar
45
· Visningar
15 683
Senast: cello
·
Relationer Undrar om det finns några snälla och trevliga bukefalister i den här änden av landet som kanske vill ses någon gång i maj eller så och...
Svar
9
· Visningar
507
Skola & Jobb Ska studera till Sjuksköterska i höst och sitter nu och funderar om man ska satsa på distans eller en vanlig bunden utbildning. Ni som...
2
Svar
22
· Visningar
2 499
Senast: SaraMara
·
Skola & Jobb Fick idag höra att om man tjänar över 430 000 så får man inte bara dra av för 30% utan 50% av resekostnaderna. Vad kommer det sig? Att...
Svar
6
· Visningar
1 521
Senast: Thaliaste
·
Svar
9
· Visningar
639
Senast: tigerflicka
·
Äldre Om ena föräldern har en sjukdom, den andra föräldern är frisk. Hur stor risk är det att barnet blir sjukt? Sjukdomen hos den ena...
Svar
13
· Visningar
1 167
Senast: feel
·
Äldre Har kikat lite smått på en fastighet idag. Den är nu till salu igen efter att ha varit borta från marknaden ett tag. Innan dess var den...
Svar
13
· Visningar
3 395
Senast: McFlurry
·
Hemmet Hej! Vi har köpt en tomt för att bygga ett fritidshus. Har funderat på olika alternativ och hustillverkare och vi har fastnat för Willa...
Svar
0
· Visningar
841
Senast: LiZH
·
Tjatter X•28%=840 Hur räknar jag?? Hjärnsläpp!!! Help! Och nästa: priset på en vara ökade först med 8% och sen med 14%, hur många % sammanlagt?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 333
IT & mobiler Den där censur hästen hade ltie egna idéer för sig ikväll och såg till att mattes telefon åkte åt helvete. Nu när den för sjuttitofte...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: Shaggy
·
Äldre Hur beter ni er i budgivningar? Har ni någon väl genomtänkt strategi eller går ni på känsla? Reagerar på vad andra gör eller tar...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 134
Senast: Akerman
·
Hemmet Vi ska rusta hela vårt hemska vardagsrum och byta både väggar tak och golv och funderar då på att även riva vår usla kakelugn.Den har...
2
Svar
29
· Visningar
2 814
Senast: labb
·
Äldre Jag sitter här och skall beställa sommarhjul till bilen, och jag behöver hjälp. Vår bil är registrerad med 195/65 R15 91V. När jag nu...
Svar
8
· Visningar
618
Senast: Is
·
Skola & Jobb Har ni några tips på bra appar (till iPhone eller MacBook) att ha när en studerar? Typ samla anteckningar eller lägga scheman eller...
Svar
3
· Visningar
560
Senast: Jossan_92
·
Kropp & Själ Jag har till och från under ungefär två års tid haft en isittande lågintensiv smärta som kommer och går runt området kring mitt högra...
2
Svar
21
· Visningar
27 851
Senast: Maoam
·
Skola & Jobb Jag sitter i detta nu och känner mig aningen förtvivlad över att inte komma något vart och inte heller ha någon som helst hjälp. Läser...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Pallen
·
Relationer Vad har ni för skämt i era lokala blaskor idag :D.
2 3
Svar
40
· Visningar
3 211
Senast: majha
·
Hemmet Vad tror ni man kan få för den här om man säljer den som den är och man får mintera ned den själv?
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Jag har ganska nyligen blivit allergisk mot en del mat. Tomater är det mest uppenbara så det har jag uteslutit ur min kost. Upplever att...
2
Svar
28
· Visningar
1 797
Senast: kryddelydd
·
Hemmet Nu är det dags att fixa väggarna här hemma! Det är tapetserat så många omgångar att man ser minst tre skarvar igenom översta tapeten...
Svar
5
· Visningar
699
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp