Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb I höstas kom jag in på min drömutbildning på universitetet, och jag kämpade på med jobb vid sidan av och pluggande, flitigt påhejad av...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
8 224
Senast: farin
·
Kropp & Själ I sensommras/höstas mådde jag otroligt dåligt, jag låg verkligen helt på botten,och jag såg ingen utväg alls,det var bara mörker flera...
2
Svar
22
· Visningar
1 856
Senast: Mammadutt
·
Tjatter Åh, Lunarstorm har återlanserats. Jag har råkat fastna där en lång stund, mest för att minnas hur tusan sidan funkade. Jag bara älskar...
2
Svar
38
· Visningar
3 377
Senast: YaHilweh
·
Kropp & Själ Kanske någon annan ser en lösning jag missat? Det har i alla fall varit ett tufft halvår, först blev min hund allvarligt sjuk med en...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 518
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag vill verkligen börja med yoga. Jag tror det skulle vara jättebra för mig, vid sidan om min vanliga triathlonträning. Jag är stel och...
Svar
5
· Visningar
819
Senast: lambero
·
Fritid Så, nu bryter jag ut avstickaren från min symaskinstråd där jag snöat in på frihandsbroderi - i förhoppningen att det finns fler...
31 32 33
Svar
658
· Visningar
35 969
Senast: Trott
·
Hemmet hallå! Vi har köpt hus, köket behöver renoveras inom några år! Vi funderar på ikea kök, det som heter brodbyn. Har hört att deras färg...
2
Svar
35
· Visningar
4 604
Senast: Fille
·
Äldre Som nr 9 av de 52 mest besöksvärda platserna i världen enligt New York Times kommer Skåne.
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Lager
·
Hemmet Jag är på jakt efter en mindre hästgård. Men det känns omöjligt att hitta något som kan passa. Antingen är dem totalt förfallna/inget...
Svar
8
· Visningar
956
Äldre I dag blir det allt vanligare med 36-procentig vispgrädde som är utspädd och tillsatt ett förtjockningsmedel. Riktig grädde ska bara...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 476
Senast: sthu
·
Äldre En av mina vänner gick bort under tragiska omständigheter strax innan jul, bara 27 år gammal. Nu börjar det dra ihop sig till begravning...
Svar
19
· Visningar
3 806
Senast: Rialavargen
·
Hemmet Jag har problem psykiskt och orkar inte lista sånt här men ibland orkar jag inte mentalt.. alls.. något. Så just nu behöver hemmet...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
7 783
Senast: Rosett
·
Äldre Varmvatten kommer det, men kallvatten är det kört med... Ska jag ha stängd eller öppen kran under kvällen? Och hur gör jag till natten?
Svar
19
· Visningar
4 971
Senast: DressyrMupp
·
Hemmet Hur gör man egentligen när man flyttar till en ny stad och inte har möjlighet att köpa en lägenhet/hus? Jag är riktigt orolig att jag...
Svar
8
· Visningar
657
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Kort bakgrund: Vart ett skrotår för både mig och sambon. Jag har blivit sjuk och blir sämre (hypofystumör- misstänkt cushings sjukdom...
Svar
16
· Visningar
1 764
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Nu har jag dammsugit internet med tips om vad man skall tänka på om man anlitar en flyttfirma. Jag förstår hela grejen med att företaget...
Svar
11
· Visningar
811
Kropp & Själ I måndags blev jag påkörd av en bil, blev en slitning då föraren avvek från platsen, varken jag eller vittnen hann se reg. nr. Vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 653
Senast: yennork
·
Relationer Jag blev så väldigt förtjust i den :grin:. Visst är det väl så att man kan ge bort en sån flaska till en kvinna när man frågar chans...
Svar
3
· Visningar
403
Fritid Sonen kissade i sängen inatt och jag håller just nu på att tvätta madrassöverdraget. Det hade tagit alltihopa och inte gått igenom till...
Svar
18
· Visningar
2 036
Senast: Smulu
·
Kropp & Själ Om man vill få en utredning gjord gällande ens mentala tillstånd, vart vänder man sig då? Vårdcentralen? Har i många år känt att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 535
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp