Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Rubriken säger väl det mesta förutom att det gäller mig och 4-åriga dottern, att vi inte vill ha mer än cirka fyra timmar flygtid samt...
Svar
15
· Visningar
2 238
Senast: Raderad medlem 19815
·
Relationer Ensam är alltid stark, ett ordspråk jag gärna förespråkar, men det är väl ändå inte hela sanningen. Jag är en person som har svårt att...
Svar
12
· Visningar
1 345
Kropp & Själ Tidigt i morgon bitti går startskottet för årets upplaga av Ironman Sverige och såvitt jag förstått är det åtminstone två bukefalister...
2
Svar
23
· Visningar
1 722
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Om man gjort ett positivt klimakterietest, hur länge kan man då förvänta sig att det tar tills man är fri från mens? Går det att öht...
Svar
0
· Visningar
551
Senast: exotic
·
Relationer Hej Bullen, jag är en 20-årig tjej som har ett problem... Jag och mitt ex gjorde slut för lite drygt 1,5 månad sedan. Det gick...
2
Svar
37
· Visningar
20 236
Äldre Har lite funderingar jag behöver hjälp med att reda ut. En vän till mig ska flytta hem till sin kille. Han har en hyresrätt som har står...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: Rugge
·
Äldre Nu har jag anmält mig till ett open water simlopp i en sjö i slutet på sommaren. Drämde till med 2500metersklassen, trots att det är...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: hljomalind
·
Äldre Hunden behöver medicin nu på förmiddagen men jag kommer inte från jobbet. Min sambo är hemma och kan hämta ut, men får han det när...
Svar
16
· Visningar
6 330
Senast: zingoo
·
Äldre http://www.metro.se/nyheter/ambulansskoterskan-cecilia-ingen-ville-hjalpa-oss-radda-femaringen/EVHohk!IxLNGvycfTec/ Vad är det som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 225
Kropp & Själ Jag är vanligtvis inte vidskeplig, men nu det senaste året har det hänt så många märkliga saker under kort tid som jag "vetat om" innan...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: pimy
·
Kropp & Själ Hej! Har någon här gjort en barzilian blowout / keratin behandling och kan delge lite info om det? :) Vill t.e.x veta ungerfärligt...
Svar
10
· Visningar
10 142
Senast: jonbon
·
Äldre Hittade den här i trädgården idag. Vad är det för slags fjäril?
Svar
2
· Visningar
559
Relationer Jag har gått länge nu med åsikten om att för min del iallafall att det är bättre att dölja allt vad dåligt mående är för närstående och...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 232
Senast: Thaliaste
·
Relationer Jag har reflekterat över vissa saker på sistone, dels för att jag fått höra några hur jag upplevs och då fått mig att börja tänka på...
2
Svar
39
· Visningar
2 333
Äldre Har fått för mig att dra från Sverige. Haha. Har en vän i Storbritannien jag kan bo hos men har så många funderingar. Jag som knappt...
2
Svar
38
· Visningar
3 818
Senast: Poisonous
·
Mat Jag överfalls (vad heter det i presens??) med champinjoner och nejlikbroskskivling med jämna mellanrum nu. Stora rejäla mandeldoftande...
Svar
19
· Visningar
1 825
Senast: Amha
·
IT & mobiler Någon som vet något om detta bolag? Verkar vara bra i pris iallafall. Rolig reklam har de också så det var nära att jag valde dem bara...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Kibani
·
Kropp & Själ Kära buke, jag lider lite här nu och hoppas ni kan råda mig. Har ett par dagar haft grymt ont i halsen och varit vara lite hostig och...
2
Svar
20
· Visningar
2 325
Äldre Det finns en sträcka mellan en stad och ett mindre samhälle där det är 100 väg och förbjudet att köra med moped. Mamma har en moped...
Svar
8
· Visningar
2 409
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag är fruktansvärt otränad och måste göra något åt det. Har inga problem med övervikt men behöver muskler, jag är trött på att vara så...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 882

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp