Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Mitt liv har kantats av självdestruktivt beteende, alkohol och promiskuösa förhållanden i kombination och syfte att döva min upplevda...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
14 063
Senast: monster1
·
Mat Fars dag i morgon och vi ska bjuda på fika, men vad sjutton ska vi bjuda på? Sambon kör LCHF och styvfar har diabetes, vill ju göra...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: SaraXX
·
Kläder & Bli fin Jag letar högt och lågt efter naturligt hennapulver att göra tatueringar med. Undrar om någon här har någon aning om vart man kan få...
2
Svar
28
· Visningar
1 345
Senast: Asko
·
Juridik & Ekonomi Med risk för att vara dåligt påläst... Ser lagarna väldigt annorlunda ut i USA eller hur sjutton kan man bli omyndigförklarad för resten...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 693
Senast: Rosett
·
IT & mobiler En vän har på kort tid blivit nästan helt blind och den supermarta fina mobilen fungerar inte till en nybliven synskadad som måste känna...
2
Svar
25
· Visningar
2 870
Senast: Lingon
·
Tjatter Djupt besviken på Bonds of London. Här trodde jag att jag köpt julrenar, men någon har lagt älgar i påsen istället! Klövdjurshumbug!
Svar
5
· Visningar
1 146
Senast: Sel
·
Mat Hemma hos mig slängs det mer än vad som skulle behövas vilket är enormt störande. Vi har blivit bättre. Jag är av den devisen att mat...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 599
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Är det någon här som fått emdr? Fick ni någon effekt och hur lång tid tog det innan effekten märktes?
Svar
12
· Visningar
1 475
Senast: tuaphua
·
Trädgård & Växter Köpte en elefantöra i våras, den började ganska snart efter att jag tagit hem den att sloka och tappa blad. Under sommaren verkar den...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Jaha sjukskriven igen då minst 3 mån denna gång. Jag är en ganska så rastlös människa så det kan bli jobbigt! Nån mer som är...
Svar
14
· Visningar
1 026
Senast: Emtherlia
·
Kropp & Själ Jag hamnade i en tråd på flashback igår. Blev smått chockad när jag läste alla elaka kommentarer om främst tjejers utseende (den...
17 18 19
Svar
362
· Visningar
23 172
Senast: MiniLi
·
Hemmet Vet ju att det finns en hel del här på Buke som målar tavlor. Måste man lämna in för inramning om man målar på duk eller finns det...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kropp & Själ Vart hittar man bra och fina bikinisar? Och till vilken kroppstyp ska man satsa på vad? Jag är lite småmullig, speciellt över...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 674
Hemmet Nu är jag less på att det alltid är ett kilo hö i hallen så fort man tar av sig skorna. Så här års vill jag inte gärna ta av skorna...
2
Svar
22
· Visningar
1 099
Senast: iNHALE
·
Tjatter Mina föräldrar bor i Sundbyberg, jag bor i Vallentuna. Vi åker ofta ihop till Arboga, men ingen av oss bor ju längs den andras väg...
2
Svar
27
· Visningar
1 615
Senast: Vira
·
Juridik & Ekonomi Jag är på jakt efter ett gratis bokföringsprogram (ja, jag är snålänning :p) till en väldigt liten verksamhet. Har hittat några...
Svar
19
· Visningar
1 263
Senast: ameo
·
Samhälle Min son har flyttat till egen lägenhet. I kontraktet stod inga husdjur. Vi har dock sett och hört att flera grannar i uppgången har...
2
Svar
21
· Visningar
2 241
Senast: Unafraid
·
Tjatter @tanten du ar saknad har. Hur har du det? Lat oss veta om det finns nagot vi kan hjalpa till med 🤗
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: Teilani
·
Skola & Jobb Jag har arbetat inom privat verksamhet hela mitt yrkesliv och med några få undantagsfall så har det mesta handlat om att få fler...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 285
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Tjatter Så, ny tråd :D Jag har nyss kommit hem så roar mig med att värma lite mat och kika på klädsidor. Ska till Östersund i helgen så tänkte...
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
75 389
Senast: Raderad medlem 120709
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp