Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Finns det playtjänster man kan beställa utan att behöva ha ett vanligt tvabonnemang? Vi har redan ett bra bredbandsavtal men vill...
Svar
13
· Visningar
843
Senast: Inte_Ung
·
Mat Som rubriken: hur länge håller nötter och frön? De har förvarats i rumstemperatur i lufttäta burkar. Inköpta förra hösten, vet ej...
Svar
9
· Visningar
2 417
Relationer Hur självklart är det för er att få ta med ert husdjur när ni åker och hälsar på släkt och vänner, och sover kvar en eller flera nätter...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 338
Senast: Lager
·
Samhälle Igår fick jag sms där det stod att jag har ett DHL-paket på väg (vilket jag har) och att jag kan följa det via länken. Det stod dock...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 799
Senast: Thaliaste
·
IT & mobiler En vän har blivit bestulen på sin telefon utomlands, inköpt i Sverige, men saknar både inloggningsuppgifter till telefonens ID och...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Casteloro
·
Juridik & Ekonomi Jag har swishat pengar till någon och summan är grönfärgad när jag kollar i min historik. Vad betyder det?
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Jejjessica
·
Skola & Jobb Jag har en diskussion med en peron om innehåll i det personliga brevet när man söker jobb. Om man söker ett arbete som ligger i en...
Svar
18
· Visningar
1 688
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Läser att gymnasieskolan och regionen har gjort en deal så att skolsköterskorna under två dagar kommer erbjuda vaccinering på plats i...
100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
80 386
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Mina läppar blir extremt torra när det är såhär kallt, någon som har tips på vad man kan göra åt det? I vanliga fall använder jag lepsyl...
2
Svar
22
· Visningar
1 413
Kropp & Själ Går det att bli frisk från en långvarig depression? Någon som har erfarenhet? Vilka faktorer var det då som fick det att vända?
20 21 22
Svar
426
· Visningar
31 878
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Planerar att skänka pengar till WSPA istället för att köpa julklappar i år. Nån som har erfarenhet av dom och vet om de är seriösa och...
Svar
2
· Visningar
562
Senast: Milene
·
Fritid Behöver er hjälp med täckkjol som funkar fint att cykla med. Vad har ni för tips?
Svar
2
· Visningar
544
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Vart hittar man Snygga fodrade vinterskor? som man typ kan ha på stan och jobb. Gärna lite höga med typ stövelhöjd. Hittar bara massa...
Svar
0
· Visningar
347
Senast: hopphast
·
Kropp & Själ Sonen 5 år har haft problem med någon form av exem i ett par år. Vi har varit hos läkaren ett par gåner och de rekommendar kortisonkräm...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 167
Senast: sthu
·
Samhälle Påven blev visst utskälld vid sitt besök i Grekland. För en obildad: Varför gillar inte ortodoxa katoliker? Det kanske är ömsesidigt?
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Ramona
·
Samhälle Italienska ministrar hurrar och applåderar att en lag som skulle skydda HBTQ-personer och kvinnor blockeras, men det är väl inte nyheter...
8 9 10
Svar
197
· Visningar
10 793
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag har en Samsung 9 som börjar bli lite till åren men funkar ok än så länge. Trodde jag! Jag har Telia då de ska ha ett bra nätverk...
Svar
7
· Visningar
586
Senast: Asko
·
Hemmet 1 november = för mig dags att börja försöka hinna titta på lite julfilmer 🧑‍🎄 ☃️ Vilka är era julfilmsfavoriter? Vilka får man inte...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 762
Senast: Lager
·
Tjatter ställ dumma frågor. min fråga är, varför är det så svårt att se sig själv som andra gör
2 3
Svar
46
· Visningar
2 748
Senast: Pegasus63
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag vill verkligen göra något annat med mitt liv. Funderar på möjligheterna att studera på distans och jobba samtidigt. Jag har så gott...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
9 129
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp