Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vi tänkte åka till Turkiet omkring den 6 september och stanna i 2 veckor. Det är jag, min man och vår son som då är 19 månader gammal...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Nu behöver jag hjälp! Jag utmanade just min sambo eftersom vi ska äta lite bättre i maj. Jag vill inte att det ska kännas som någon...
Svar
11
· Visningar
1 580
Kropp & Själ Jag orkar snart inte lägre börjar jag känna. Jag kan bara inte acceptera att jag ska behöva ha det såhär resten av livet och att min...
Svar
7
· Visningar
1 168
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Har äntligen kunnat börja springa lite smått igen efter en lyckad steloperation av ryggen! Men, behöver ha ett par nya löparskor med bra...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 461
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
4 991
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Bor i en Bostadsrätt där man sällan hör grannarna, men den ovanför mig har regelbundet sex sådär vid 23-01:30 tiden flera gånger i...
2
Svar
25
· Visningar
8 957
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har nog nyss insett att jag faktisk är sjuk, i ätstörnings-beteende. Hemma i vardagen tänker jag inte så mkt på det, jag har svält...
Svar
10
· Visningar
1 776
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Om man först skriver sina memoarer... och sen inte kan minnas något inför konstitutionsutskottet, är inte det svenskt rekord i dålig...
Svar
16
· Visningar
1 198
Senast: golit
·
Kropp & Själ Igår mådde jag lite illa på morgonen gick sen över. Men sen på eftermiddagen började jag må riktigt dåligt. Vart väldigt illamående...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: Bubble
·
Kropp & Själ Jag har precis bokat en tid hos frisören om bara några veckor och har redan panik! Hur ska jag klippa mig? :o Googlar som en galning...
2
Svar
32
· Visningar
16 303
Senast: elfi
·
Kropp & Själ Inspirerad av en annan tråd här. Hur länge och hur ofta har ni vita veckor? Eller kör ni lördagsgodisvarianten ;)?
2 3
Svar
57
· Visningar
5 580
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Fick en fin present igar kvall vid tiotiden; fyra boxar sushi! Lyckades bara ata tva.... Kan jag ata de andra tva till lunch nu tror ni...
Svar
9
· Visningar
17 900
Senast: Fossing
·
Kropp & Själ Jag är en drygt 20-årig tjej som inte har speciellt många vänner och inte så mycket fritidsintressen. Funderar därför på om jag kan...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: Vira
·
Kropp & Själ Jag vaknar ofta mitt i natten av att jag drömmer konstigt, kallsvettas, skakar och mår extremt illa. Det slutar oftast med att jag...
Svar
5
· Visningar
8 879
Senast: Thera
·
Kropp & Själ På mitt jobb går och står jag mycket. Jag är överviktig, har ont i knäna och tampas med ryggont. Att gå ned i vikt och träna är alltid...
Svar
12
· Visningar
6 752
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Igår när jag var lite full sådär så råkade jag av någon skum anledning sätta mig på min fot, så den knakade till. Det gjorde förjävla...
Svar
13
· Visningar
15 429
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Har rejäl hårväxt i ansiktet. Svarta hår på hela hakan, bredvid munnen, ner på halsen och upp mot öronen. Lider av det. Någon som har...
2
Svar
36
· Visningar
6 188
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha lite tips på åksjukepiller/tabletter/tuggummi, vad det nu kan vara. Vad har ni provat som funkade?
Svar
13
· Visningar
7 554
Senast: JeayL
·
Kropp & Själ Hur många km går ni på 10 000 steg? Jag har inte haft stegräknare på länge så kollar inte sånt längre men folk säger ju att man ska gå...
Svar
11
· Visningar
60 826
Senast: Tjôta
·
Kropp & Själ Försök orka igenom texten för jag behöver hjälp! :) För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag en vän eller numera...
2
Svar
24
· Visningar
2 238
Senast: Aliche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp