Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har sedan hösten 2009 haft grava problem med min hjärna. Då tappade jag all förmåga att ta in information. Allt jag har läst om under...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 785
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Försöker få ta på min läkare jag träffade på sjukhuset för att diskutera sjukskrivning, men det är ju lögn i helvete! Har liksom inte...
2
Svar
22
· Visningar
1 960
Kropp & Själ I januari för 7 år sen så var jag med om ett sexuellt övergrepp, jag var på besök i en kompis stad och vi gick på en födelsedagsfest där...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 488
Senast: Borttaget konto
·
Kropp & Själ Har under längre tid försökt behandla bort mina fotvårtor, utan framgång. Har varit i kontakt med VC men de prioriterar annat. Har någon...
Svar
12
· Visningar
10 091
Senast: Idahoe
·
Kropp & Själ För ett år sedan for jag av cykeln och bröt mitt nyckelben, och fick opereras. Jag har alltid arbetat med hårda, fysiska jobb i stall...
Svar
14
· Visningar
1 991
Senast: Dalakhay
·
Kropp & Själ Har googlat och letat efter en sida där man kan få tips på frisyrer. Närmar mig 50 med stormsteg och funderar på om jag kanske skulle...
Svar
7
· Visningar
1 971
Kropp & Själ Nu gäller det inte dra-på-lakan, utan helt vanliga lakan. Det är heller inte intressant om eller att du inte viker dina lakan, det är...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
16 306
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag har haft psykiska problem under hela mitt postpubertala liv. Jag har varit deprimerad en större del av mitt liv än jag varit frisk...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 846
Senast: nosesharks
·
Kropp & Själ Jag har fått en vit prick i munnen på andra sidan ena kinden. Kan det bero på att jag bitit mig själv? Har haft den i två dagar nu. Lite...
Svar
2
· Visningar
2 793
Kropp & Själ Funkar det? alltså när bristningarna redan sitter där? Fick barn för strax över året sen,och har 3-4 rejäla ränder på magen,breda och...
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Ja vad ska jag göra? Hux flux har det nu nästan gått 5 år sen jag fick min hormonspiral och nu är det alltså dags att bestämma sig för...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 735
Senast: emma74
·
Kropp & Själ Jag har ganska gula tänder. Så pass att jag skäms över dem. Dricker te och kaffe och vin... Plus att jag ju är 54, mina tänder har varit...
2
Svar
21
· Visningar
8 532
Kropp & Själ Jag har länge haft problem med kroppen och för det har jag sökt till diverse sjukgymnaster och naprapater de senaste 7 åren. Idag var...
Svar
5
· Visningar
3 064
Senast: ameo
·
M
Kropp & Själ I början/mitten av januari åkte jag på bra med stryk i en olyckshändelse i stallet och fick ta en tripp till sjukhuset, fick en spark i...
Svar
1
· Visningar
1 448
Senast: Apollo 13
·
Kropp & Själ Har funderat en hel del på detta med kramar. Varför kramas ni? Och hur? Och vem? Jag tycker att en hejkram är helt ok även om jag...
Svar
13
· Visningar
2 272
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag skulle vilja ha ett par skor som jag både kan promenera och springa i utomhus. Inga längre sträckor, 5 km kanske. På gymmet har jag...
2
Svar
30
· Visningar
4 112
Senast: Pepson2
·
Kropp & Själ Jag andas lite stressat (tror jag) och gnyr eller jämrar mig "nej, nej, nej" typ. Ofta vaknar min sambo av det, det har hänt att jag...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ Försöker få tid hos sjukgymnast som har stötvåg, känner mest till det från hästsidan. Är det någon här som fått stötvågsbehandling? Vad...
Svar
4
· Visningar
637
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Hur använder man allt , jag har typ tvättat mig och sen haft på ansiktsvatten o sen en ansiktscreme på det ...nu sa nån att man ska...
Svar
19
· Visningar
1 410
Senast: hier
·
Kropp & Själ Nu måste jag investera i nya träningsskor då mina börjar ge upp, har nu såna toning-skor som ska träna vaderna och rumpan (tveksamt...
Svar
1
· Visningar
555
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp