Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Kände inte riktigt att min fråga passade in i trädgårdstråden 😬 vi har en trevlig lättskött tomt med en fin trall. Jag hänger upp några...
Svar
3
· Visningar
623
  • Låst
Kropp & Själ Jag mår fruktansvärt dåligt och vill inte leva. Men jag törs inte heller ta mitt liv. Men jag har riggat upp ett rep ifall att...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
28 268
Senast: Gunnar
·
Tjatter Enligt lag är vi inom vården skyldiga att dokumentera om våra brukare. Men finns det inget som reglerar att vi också måste hålla oss...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag har fått en p-bot(kontrollavgift) för ett område jag inte varit i. Parkeringsplatsen det hänvisas till på boten är ett gatunamn och...
Svar
17
· Visningar
2 005
Senast: Sedna
·
Samhälle På vilket vis har coronan haft en positiv inverkan på ditt liv? Har du ändrat uppfattning? Gjort någonting annorlunda? Fått nya...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 429
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Skapar den här för att slippa gnälla i vad gör vi tråden. Sitter ju hemma med covid och varje gång jag börjar känna mig pigg så pang...
Svar
17
· Visningar
1 170
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vad tycker ni om deltagarna? Vem tror ni kommer ta hem det? Jag känner inte till alla ens, men tycker det är kul underhållning ändå :).
2
Svar
29
· Visningar
2 042
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Går det att ta bort dessa? Min mamma hade massor på näsan och hon mådde väldigt dåligt över dessa men brukade sminka över dem. På senare...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: fejko
·
Tjatter Om du skulle behöva välja att ta ett så kallat "okvalificerat arbete" (låt oss definiera det som ett arbete som inte kräver någon...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 216
Senast: Cambrie
·
Hemmet Hur vi än gör med slamfärg, så blir det inte riktigt bra. Speciellt på baksidan av huset lyckas vi ALDRIG måla utan att färgen...
2
Svar
29
· Visningar
2 713
Senast: Bee
·
Samhälle Tycker mig ofta läsa nyheter om en björn, älg, varg etc som kommit på villovägar in i ett samhälle eller på annat vis nära människan...
2
Svar
26
· Visningar
1 472
Senast: startpompe
·
Tjatter Om du helt egoistiskt fick välja vilka månader som ett år skulle bestå av, hur såg ditt år ut? Mitt år skulle börja med 1 månad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 786
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Jag planerar att byta ena barnets kontantkort till ett abonnemang. Eftersom jag vill hålla nere våra kostnader för allehanda...
2
Svar
31
· Visningar
1 757
Senast: Wille
·
Fordon Min gamla bil håller på att ramla i bitar och kommer snart att behöva vandra vidare. Följaktligen behöver en ny införskaffas om jag ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 340
Senast: Leeelot
·
Juridik & Ekonomi En vän till mig har ett hus som hen bor i och har bott i själv många år. Nu har hen skaffat sambo. Sambon äger ingen del i huset och ska...
Svar
14
· Visningar
7 005
Senast: Fibusen
·
Tjatter Det finns en Fanta med hemlig smak, färgen är blå. Köpte en idag för att testa men den var inte god, känns som om de har blandat ihop...
2
Svar
27
· Visningar
5 709
Kropp & Själ Jag har under drygt ett halvår åkt skytteltrafik till provtagning för att komma underfund med varför min sänka står kvar på höga värden...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: Missel
·
Kropp & Själ Får huden allt lättare att bli brun ju äldre man blir? Så länge jag kan minnas har jag haft relativt lätt att bli brun. Jag gillar det...
2
Svar
28
· Visningar
2 071
Senast: FannyN
·
Hemmet I veckan har vi (läs: jag) börjat prata om sommarhus hemma och sambon sa: "Visst, plead your case" så det tänkte jag göra nu, om det nu...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 402
Senast: FannyN
·
Kropp & Själ Ska utredas för en genetisk sjukdom. Än så länge är jag den enda i släkten som vill testas för den. Den har hittats hos min faster...
2
Svar
32
· Visningar
2 402
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Lätt E

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp