Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Får jag ett sår, blir det en skorpa, så långt är allt normalt. Men den där skorpan hamnar alltid på en bula. Hade ett sår på armen, helt...
Svar
3
· Visningar
1 110
Senast: 95johsv
·
Tjatter Vad heter det när man är två (eller fler ) son tar en tråd/ en bit garn och gör olika mönster med den? Kommer ihåg att något mönster...
Svar
6
· Visningar
6 080
Senast: lilstar
·
Samhälle Började nyss nästan grina av glädje när jag läste att Taiwan tillåter äktenskap mellan människor oavsett hur de valt varandra. Märklig...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag funderar för fullt på vad jag vill jobba med i framtiden och utbilda mig inom. Så därför är jag nyfiken på: - Vad jobbar du med? -...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 810
Senast: sthu
·
Samhälle Hur fungerar det när den ändå ska sorteras som plast? Är det bättre för miljön eller är det bara fina ord?
Svar
12
· Visningar
1 201
Senast: Moonshadow
·
Tjatter Ni vet sådana här frågestunder på Instagram, där en användare skriver typ "fråga mig vad som helst" och sen svarar på detta (i text) i...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: Flixon
·
Juridik & Ekonomi Jag beställde tidigt i våras saker på nätet från en större butik. Fick sakerna och en faktura. Så långt inga problem. För ca två veckor...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Mirtai
·
  • Låst
Relationer Kommentaren "desto fler svar desto bättre" lades till då jag vet att nästan ingen människa är den andra lik, men grupper av människor...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 872
Senast: LenaH
·
Relationer Vilka karaktärsdrag uppskattar du resp har svårt för, hos dig själv eller andra?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 892
Senast: MCP
·
Kultur Men självklart ska vi ha en tråd som ESC semifinal 2 också! Sändningen börjar kl 21:00 på torsdag! :banana::banana::banana: Ni kan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 989
Senast: Tassetass
·
  • Låst
Relationer Är det okej att tafsa på sin partner? Har man gett sitt okej till tafsande när man blivit tillsammans? Är det ens tafsande? Vad tycker ni?
11 12 13
Svar
254
· Visningar
23 251
Senast: LenaH
·
Tjatter Lite inspirerad av trådarna om misslyckanden... Ja, helt enkelt som rubriken lyder: Vilket/vilka är erat/era sämsta köp? Stort som...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 937
Relationer Ja, det ser man ibland i en tidningsnotis. Att en person är hittad död i sin lägenhet när polisen går in pga att grannarna tycker det...
2
Svar
32
· Visningar
3 999
Senast: nullo-modo
·
Kläder & Bli fin Vilket häftigt exjobb. Det här borde vi få se mer utav...
2
Svar
34
· Visningar
4 070
Senast: Blyger
·
IT & mobiler Hittar inget när jag googlar. :arghh: Har fått en jobbtelefon, en Nokia 8.1. På startsidan (eller vad man nu kallar det där alla appar...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Habina
·
Samhälle Alltså, jag fattar inte - varför väljer moderaterna att göra en misstroendeförklaring mot strandhäll innan KU är klara...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Skitdum fråga och kan säkert googla men är det någon risk att utöva lättare ansträngande saker som lätt ridpass/måla sköta stall städa...
Svar
11
· Visningar
920
Senast: CillaW
·
Kläder & Bli fin Hade ni någon eller några favoriter? Jag hittade igår en kvarglömd gammal volare spring flower i en väska och sögs direkt tillbaka till...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 039
Senast: Riru
·
Juridik & Ekonomi Vi ska kolla på en gård i veckan, troligen blir gården alldeles för dyr för oss men vi vill i alla fall titta! Stor del av skogen är...
2
Svar
36
· Visningar
2 440
Senast: Luff
·
Tjatter Skall hålla i en möhippa nu till helgen. Och på min lott har det fallit att hitta på olika "konsekvens" till en sorts sanning och...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp