Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Varför tar inte bankerna kontanter egentligen? Jag trodde i min enfald att det berodde på rån och rånrisk, men läste sen att dom anser...
Svar
7
· Visningar
1 413
Senast: BornAgain
·
Relationer Definition av småprat: lättare vardagligt prat utan större innebörd. Hit räknas inte: samhällsviktiga frågor, politik, miljö och...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 598
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Behöver en ny mobiltelefon, har en större smartis genom jobbet, men vill privat ha en liten som går ner i ridbyxfickan. Finns det...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Vassi
·
Mat Jag råkade göra alldeles för mycket våffelsmet, kan den som blir över stå i kylen typ till imorgon? Har sovit för lite och fick...
Svar
10
· Visningar
14 428
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Vilka maträtter är era favoriter att göra matlådor av? Jag kan inte komma på vad för mat jag ska laga.
2
Svar
28
· Visningar
1 571
Senast: Araminta
·
Relationer Hur ofta träffar ni vänner under en genomsnittlig vecka? Alltså utöver arbetskamrater på arbetstid. Har ni tidskrävande...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 359
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag har kört BM i många år men aldrig lyckats lära mig avkoda innehållsförteckningarna. Någon som vet om detta är BM-okej? Aqua, Decyl...
Svar
14
· Visningar
828
Senast: Dimmoln
·
Relationer Varför blir det ett jäkla ifrågasättande så fort man inte delar säng eller ens rum med sin partner? Jag har tänkt på det länge. Vi...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 561
Senast: et_flickan
·
R
Hemmet Jag vill ha upp en sån här: I vår nya lägenhet som vi ska flytta in i. Min pappa säger dock nu att det är aaaalldeles för svårt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 972
Senast: vallhund
·
Samhälle Hittat mitt apotek där jag lagt undan mediciner och det stod att det är öppet imorgon. Nu såg jag på en annan sida att det står...
Svar
4
· Visningar
714
Senast: mandalaki
·
Kultur Måste fråga det allvetande Bukeoraklet..... Vilken streamingtjänst har hela StarWars serien i sitt utbud....
Svar
2
· Visningar
436
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Undrar om man har rätt att be referensen att inte prata om vissa saker som inte kommer ha betydelse för det nya jobbet?
Svar
19
· Visningar
1 649
Senast: Petruska
·
Trädgård & Växter Har massor med kaninbajs. Kan jag använda detta som gödsel, och isåfall till vilka växter? Slängde lite bajs vid mina rosor förra året...
Svar
7
· Visningar
5 861
Senast: monster1
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 965
Senast: liwhoj
·
Samhälle Sitter med i styrelsen i en hundförening och som så många andra föreningar kämpar vi med att få funktionärer till tävlingar och...
2
Svar
27
· Visningar
2 209
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Varenda jäkla dag har jag ångest Läkaren vet inte om hjärtklappningen beror på mina mysko sköldkörtelvärden eller nåt annat. Orkar inte...
2
Svar
21
· Visningar
1 798
Senast: Magiana
·
Kläder & Bli fin Jag har googlat och googlat och visst finns det en del bilder och beskrivningar. Men hur stor är egentligen en diamant? Sambo och jag...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Jag har gått från att vara född blondin, haft alla tänkbara färger i håret under många år till att senaste året transformerat mig från...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 996
Senast: honung
·
IT & mobiler Ville titta på några av mina egna filmer på Youtube men det går inte. Bilden blir jätteuppförstorad så att m,an enbart ser blurr? Andra...
Svar
1
· Visningar
495
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Fjärde dagen med molvärk i magen av varierande grad. Är kollad av läkare och har lämnat prover, remiss är skickad för ultraljud då...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp