Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag är inte arg, bara så fruktansvärt ledsen just nu. Sitter, och har nu suttit i flera timmar, i skogen och bara fulgråtit så det här...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
25 176
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Har fått remiss till öron näsa hals men tänkte höra om fler varit med om samma och vad man gjorde åt det.. Jag har sjukt ofta ont i...
Svar
3
· Visningar
549
Senast: cambodia
·
R
Relationer Vem säger du "jag älskar dig" till? Partner? Barn? Föräldrar? Vänner? Släktingar? Syskon? Och hur ofta? Jag och maken diskuterade det...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 160
Senast: Sporthorse
·
IT & mobiler Det närmar sig avfärd till USA, och jag undrar hur det funkar om en vill ha typ 4G på telefonerna i USA. Vi har Vimla konton hela...
Svar
11
· Visningar
1 198
IT & mobiler Jag ska flytta till ett hus med fiber och känner mig vilse i utbud och villkor... Bredband är ju rätt tydligt en prisfråga (väl?) men...
Svar
6
· Visningar
964
Samhälle Igår låg jag hemma i soffan, sjuk, när jag hör hur det knackar på dörren. Jag väntar inget besök och mår inte alls bra så jag ligger...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
16 910
Senast: TinyWiny
·
Kläder & Bli fin Bukefolket brukar ju ha koll. :) Jag håller på att rensa och har massor av fräscha T-shirts och sweatshirts från min tid som...
Svar
10
· Visningar
2 455
Senast: YorkWann
·
IT & mobiler Det är ju kört med android till Huawei mobiler numera! Ni med Huawei.... har ni märkt av något..... Är väl lite oklart vad som ska hända...
2
Svar
25
· Visningar
1 712
Senast: Mumfie
·
Kropp & Själ Jag har precis köpt nya joggingskor och är sjukt sugen på att börja jogga igen. Inte bara för att det är roligt, utan oxå för att jag...
Svar
5
· Visningar
460
Senast: SiZo
·
Relationer Idag när jag vaknade hade jag meddelande på telefonen från min bror (på okänt nr) om att han ville att jag skulle ta ett lån på 150...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 793
Senast: Avalbane
·
Trädgård & Växter Har ni några tips på fina blommor som är hållbara och inte alltför ätbegärliga vare sig för kreatur eller ohyra? Vill helst inte sätta...
Svar
7
· Visningar
2 843
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ Fick idag höra att om en person tagit livet av sig, med för lite kläder på/lättklädd och med handskar på sig, att det är för att...
2
Svar
23
· Visningar
2 954
Senast: mackan
·
Kultur Serier serier serier ... Alla bara pratar om serier men jag fixar det inte. Jag har så otroligt svårt för att fastna i någon och orka se...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 432
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Är det någon som har donerat hår? Hur funkar det? Finns det olika typer av donationer? Är det något särskilt att tänka på? Det jag läst...
Svar
10
· Visningar
1 570
Relationer Vem: Jag vill ge dagens ros till Emelie som jobbar på MTR. Motivering: Efter två uppskjutna avgångar från 20:05 till 22:50 hjälpte hon...
Svar
7
· Visningar
2 225
Senast: Linta
·
Kropp & Själ När jag tröttnat på spellistorna och Storytel inte har mycket fräscht att komma med så har jag lyssnat på en hel del podcast på slutet...
Svar
19
· Visningar
1 233
Senast: Elektronen
·
Fritid Jag tänkte resa i Maj. Funderar på en budget på 12000:- Vad rekommenderar Buke?
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 021
Senast: Tranan
·
Hemmet Har en fråga. Kanske ligger tråden på fel ställe? Vill moderator i så fall lägga frågan på rätt ställe? Kan man rekommendera...
Svar
6
· Visningar
887
Senast: Pudlan
·
Relationer Har en person i min närhet som inte delar mina feministiska åsikter och (som jag uppfattar det) stört sig rätt kraftigt när jag pratat...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 093
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att hantera misslyckanden undrar jag vad ni annars tycker är svårt att hantera? Det kom ju upp en massa bra tips...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 693
Senast: nyponros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp