Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Gjorde jag/levde jag si eller så när era barn är i vissa åldrar? Min dotter fyller sjutton om några dagar, hon är lika gammal nu som...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Har varit hos läkaren och fått reda på att min son har fått svinkoppor, sköterskan sa till mig att jag skulle vara extra observant så...
Svar
2
· Visningar
5 689
Senast: Norma
·
Övr. Barn Jag är nyfiken på hur ni har det på era gårdar och i era stall när ni samtidigt har små barn. Hur gör ni för att ha det så säkert som...
Svar
11
· Visningar
1 598
Övr. Barn Min dotters far har flyttat till en annan stad. Nu vill han att vi ska dela upp färdvägen mellan oss, så vi möts på halva vägen. Ca 4...
Svar
4
· Visningar
1 200
Senast: sofia77
·
Övr. Barn Finns det någon som känner till ungefärlig kostnad för ett svenskt par att använda sig av en surrogatmamma? Det talades om det på TV...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
24 693
Senast: Sastra
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som kan berätta för mig hur mycket en LIGGDEL till emmaljung city cross kostar separat? Hittar inget när jag googlar.
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag har börjat fundera lite smått på vad jag ska ha med mig till BB.. vad hade ni med er? något som kändes onödigt att ta med? något ni...
2
Svar
26
· Visningar
2 768
Senast: Bebben
·
G
Övr. Barn Jag & sambon ska separera och vi har ett litet barn på halvåret. Anledningen till separation är otrohet från hans sida. Efter detta...
Svar
2
· Visningar
1 873
Senast: strösslet
·
Övr. Barn Någon som kan tipsa om vart det finns söta persienner och rullgardiner till barnrum? Gärna online
Svar
2
· Visningar
1 446
Senast: Koltinna
·
Övr. Barn Jag väljer att skriva under anonymt nick då flera här vet vem jag är och jag vill helst inte göra detta alltför offeciellt än! Orkar...
Svar
16
· Visningar
3 028
Senast: Cinora
·
Övr. Barn Idag i DN står det om hur viktigt det är att man får in detta med att röra på sig minst 30 min varje dag redan från tidig ålder. Och jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 745
Senast: Sar
·
Övr. Barn Jag har en tillsvidare anställning på 75%. Har varit tjänstledig pga studier from hösten -09 till juni - 10. Arbetade sedan 75% under...
Svar
3
· Visningar
2 264
Senast: Svartfot
·
B
Övr. Barn Jag som mamma och boförälder har en tonåring som snart är 16 som vill flytta till sin pappa. Det känns som om hjärtat ska brista. Försök...
Svar
11
· Visningar
3 001
Senast: Cilla
·
Övr. Barn När man skriver kort till en doppresent - riktar man sig till barnet eller till föräldrarna?
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Barn MROs kampanj att visa aborterade foster på lastbilar? http://www.aftonbladet.se/wendela/article7667574.ab Jag gick även in på...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 099
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Min äldsta dotter har väldigt lätt för sig i skolan och hennes lärare har (mer än en gång) förelagit att vi ska låta henne hoppa över...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 779
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Min dotter har börjat förskoleklass och vi har fått hem info om hur vi som har pälsdjur ska göra utifall att det finns...
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: EmelieR
·
Övr. Barn Är det någon här som har använt Lindex FIX vinterkläder till sitt/sina barn? Hur tyckte du att dom funkade? Jag har använt POPs...
Svar
12
· Visningar
3 509
Senast: Javan
·
Övr. Barn Var köper man nallar av lite kvalitet nuförtiden? De enda leksaksaffärer jag har omkring mig verkar vara BR, jag har kollat i en, där...
2
Svar
21
· Visningar
5 024
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Nu är det ju länge tills min bebis kommer, men har redan nu börjat kika lite på barnvagn (min plan var att hitta begagnat, och då är det...
Svar
17
· Visningar
3 959
Senast: Gnarpis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp