Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Ridning Vet inte om detta är fel eller rätt ställe att lägga tråden på men iaf. Jag ska träna för 2 akademiska tränare denna månaden. Den ena...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 468
Senast: Spider84
·
R
Träning Gud nu söker jag stöd här och hoppas andra har samma problem som jag har. Nu menar jag inte riktigt så, utan att man har samma problem...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 267
Senast: russan 14
·
J
Träning Min medryttarhäst är ett Engelskt fullblod, liksom många av hans stallkompisar och aldrig har jag upplevt att varesig han eller någon av...
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: marwin
·
L
Träning hej alla! Nu har jag för mycket frågetecken och tankar, jag måste ha råd och tips! stot som är riden cirka ett år har stått i drygt tre...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: lkn02001
·
K
  • Låst
Träning Jag har en 6 årig kallblods travare som inte längre funkade på travet, otroligt snäll och sammarbets villig häst men jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: IngelaH
·
L
Träning Hejsan gott folk! är nu ute å provrider hästar som jag kan tänka mig att köpa men först ha den på foder för att känna efter så allt...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: Landman
·
Z
Träning Hmm väldigt längesen jag red och har nu införskaffat mig en medryttarhäst. Han är superlätt att få på tygeln men ibland går han för...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: ujent96
·
N
Träning Hej. Jag har ställts inför det svåraste beslutet i hela mitt liv. Vi var och röntgade min älskling och fick då reda på att han har...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: Carro_pinnen
·
A
Träning jag måste ha min häst i en egen hage ett tag för hon går inte ihop med dom andra hästarna. och jag vill inte riskera att någon blir...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: Madick
·
Ridning Ut med kameran nu och visa vad ni går för! hittade ingen bildtråd på den här sidan. Vill se hur fina ni är här, så ut med bilderna nu
32 33 34
Svar
676
· Visningar
91 774
Senast: tesora
·
Träning Har sökt men jag hittar inte svar på min fråga.. :o Jag har köpt en treårig islandskorsning för ca en månad sedan. Han är uppväxt...
Svar
5
· Visningar
1 220
Senast: Björk
·
B
Träning Idag på morgonen skulle jag ta ur hästarna. När jag skulle ta av min häst hennes täcke som hon haft under natten. Så ville hon klia sig...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 870
Senast: Becca85
·
Träning Igår blev det ett riktigt gräl i stallet o jag är fortfarande vansinnig... Allt började med att min pålle rymde från hagen häromdan...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 643
Senast: Dingelass
·
A
Träning hur ser eran uppvärmning ut? hur låga har ni hästen? jag rider med manken som högsta punkt under hela uppvärmningen i alla gångarter...
Svar
8
· Visningar
965
Senast: hillevie
·
T
Träning Hur skulle ni göra ? två vallackar i smma hage och en som alltid ska in först, han vägrar att släppa förbi den andre så att man kan få...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Piggelurven
·
V
Träning ja som sagt jag och kusen har idag varit ute och tömmkört i ridhuset och jag följde era råd och tips om hur jag ska gå tillväga :bow...
Svar
17
· Visningar
1 480
Senast: jjeg
·
Ridning En styck kallblodstravare, en tjock ryttare som knappt kan skilja på vad som är fram & bak på en häst :p Vi red ut i skogen idag...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: Corminta
·
L
Träning Igår körde jag omkull med moppen och skadade svanskotan, jag vet inte hur länge jag hamnar att vila, och hästen behöver ju fortfarande...
Svar
12
· Visningar
1 021
Senast: M-oaa
·
D
Träning Hej!! Ville höra med er hur man gör med en häst som aldrig har varit i ett ridhus. Vi kommer att flytta till ett nytt stall i början...
Svar
18
· Visningar
1 352
Senast: Mierna
·
S
Träning Hej! Jag behöver lite inspiration och träningstips. Har tänkt lägga upp ett två-veckorsschema för mig och mitt halvbloddssto. Detta för...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: girly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp