Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej, sett och läst många gamla och nya trådar om att linda arbetsbandage men hittar inte det jag funderar på, nämligen: Vad tycker ni...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Buck
·
Utrustning Jag undrar om någon har en Constanta Rodeo klippmaskin och vet hur brett den klipper? Vad är ert övriga betyg om denna klippmaskin -...
Svar
4
· Visningar
2 163
Utrustning Jag brukar lägga dom i blöt och skura dem utan tvättmedel utomhus på sommaren, men känner att jag inte vill hålla på med det i...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: alfahona
·
Utrustning Jag försöker tappert hitta en lösning... Min häst behöver ett träns som inte ligger an mot nacken precis bakom öronen. Ett "dyon the...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 170
Senast: bejkonfis
·
Utrustning Jag är sugen på att köpa ett par Animobrallor men har långt till närmaste affär som säljer dem. Undrar därför om någon vänlig själ kan...
Svar
8
· Visningar
6 924
Senast: Elektron
·
Utrustning Har en haflinger som inte har manke, om ni förstår vad jag menar? Låter kanske dumt men hon är heelt platt! Har svåra sadel problem, har...
Svar
3
· Visningar
1 646
Utrustning Eftersom tre olika Rambo på raken läckt mer eller mindre är jag öppen för förslag att testa något annat märke nästa gång. Till och med...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 583
Senast: svea
·
Utrustning Vilka använder ni och varför? Har bara ridit med dom vanliga i stål men kollar efter andra alternativ nu när jag ändå ska köpa nya.
2
Svar
34
· Visningar
6 483
Utrustning Jag kikar efter en sadel av viss typ och storlek. För ett tag sedan hittade jag en på annons. Enligt uppgift skulle säljaren ha köpt...
Svar
4
· Visningar
2 859
Senast: Zaga
·
Utrustning Min häst har fått en summa pengar att köpa sig en julklapp för från sin fanclub. Men vad vill han ha? Vi är inte direkt bortskämda med...
2
Svar
20
· Visningar
4 704
Senast: Gimlan
·
Utrustning Har de olika modeller med olika passform eller är det bara olika yttertyg/tjocklek/kvalité?
Svar
5
· Visningar
792
E
Utrustning Det här är bara en rent nyfikenhets fråga, Jag undrar, vilken läderfärg tycker ni är snyggast på: Fux Svettfux Svart Mörkbrun Brun...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 592
Utrustning Är det någon som vet hur kvaliteten på BR kandaren är? Är storlekarna "normala"?
Svar
2
· Visningar
838
Senast: mily
·
Utrustning Då hästen haft flera hovbölder senaste månaderna har hon fått hela sulor runt om och när hon skoddes förra veckan vågade jag inte byta...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 289
Senast: axel
·
Utrustning Tips på bra vintertäcke med helhals? Får gärna vara avtagbart, bara det sitter bra och inte "hänger sig på sida"? 300 eller 400 gram...
Svar
7
· Visningar
2 535
Senast: linafina
·
Utrustning Jag tycker det är kul att ha igång GPS:en när jag rider, dels för att kunna se och dela med mig av ridvägar, dels för att kolla hur...
2
Svar
24
· Visningar
4 509
Utrustning Nu till jul brukar det alltid komma upp lite trådar om vad man ska ge medryttaren/stallägaren osv i julklapp. Så nu när jag själv...
Svar
8
· Visningar
945
Senast: Buck
·
Utrustning Vilket föredrar ni och varför? Vill veta för- och nackdelar med båda. Tack på förhand. :)
Svar
8
· Visningar
2 566
Senast: mahlmt
·
Utrustning Har provat en Wintec 500 NEW på min häst idag, som är den första sadeln någonsin att ligga på plats! ALLA andra sadlar glider fram...
Svar
16
· Visningar
5 725
Senast: minfux
·
Utrustning Har ni erfarenheter av något av det? Har fått låna en gjord som jag ska testa att rida med senare i veckan men det känns som det...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 513
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp