Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag skulle vilja ha en seriös diskussion om smörgåstårtor. Helt enkelt, finns det faktiskt någon med smaklökar som ens tycker om dom...
14 15 16
Svar
309
· Visningar
19 696
Senast: Petruska
·
Äldre Någon som vet om man får hämta ut ett rek utan avi, bara mot legitimation?
2
Svar
32
· Visningar
1 844
Kropp & Själ Hoppla. Jag skall förlänga ögonfransarna på måndag, för första gången. Har rätt ljusa ögonfransar själv, måste jag färga dom innan? Bara...
2
Svar
22
· Visningar
4 595
Fritid :heartNågon som har starstable? Server 1, Air Star. (: Skriv era namn där isåfall, jag heter Jane Pandagirl ^
Svar
7
· Visningar
950
Senast: Lycan
·
Äldre I helgen ska min 20-årsdag firas med hela tjocka släkten. Allt är väl egentligen ordnat förutom desserten, och jag kan inte för mitt liv...
Svar
17
· Visningar
1 047
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Finns det fler här som har extremt känsliga smaklökar? Jag har ju insett att jag aldrig fått "vuxensmak", jag har inte lärt mig...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 096
Senast: sassiball
·
Äldre Hur länge håller sig fläskfilé? Bäst före datum den 22, har legat i kylskåp hela tiden och ser ok ut. Är så täppt att jag inte känner om...
Svar
3
· Visningar
548
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Vi har haft sådana här trådar innan. Ganska många gånger till och med, men den här gången är det med en twist. Personen som misshandlar...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 758
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ För er som inte redan listat ut det efter alla mina små livskriser på det här forumet genom åren så har jag vissa svagheter i min...
Svar
16
· Visningar
1 580
Senast: cassiopeja
·
Äldre "Sverige har för närvarande en uppseendeväckande skev könsfördelning, särskilt i åldersspannet 15 – 19 år, något som har accelererat...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 021
Äldre Jag köpte ett Rambo fleecetäcke på engelska ebay. Jag vet inte om säljaren parfymerat det eller om de har rena mördartvättmedel...
Svar
6
· Visningar
10 219
Äldre Har en bror som sitter fast på ett tåg från Lund till Stockholm. Tåget är fast i Katrineholm och beräknas avgå igen kl 15. Problemet är...
Svar
9
· Visningar
686
Äldre Finns det någon sådan? Ny bil alltså. Diesel! Och den ska få dra 2000 kg också :).
2
Svar
26
· Visningar
3 609
Senast: lil-sis
·
Äldre Kände att jag behövde få lite infallsvinklar på detta - som kändes aningen märkligt? Det har alltså inträffat ett knivmord på ett hem...
2
Svar
33
· Visningar
2 473
Senast: FannyN
·
Relationer Hej! Jag är i en relation med min pojkvän sedan 2 år tillbaka, han är 25 och jag är 23 år gammal. Jag har alltid upplevt han som en...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 541
Relationer Har träffat denna kille i ca: 1,5 månad tid. Vi bestämde från början att vi skulle vara kk. Till en början var han mycket blyg och de...
Svar
2
· Visningar
1 027
Senast: starcraft
·
Äldre Med anledning av min födelsedag härom dagen, funderar jag på en minibuketräff hemma hos mig nån dag, kväll om/när det passar. Eller...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 802
Senast: Fille
·
Kropp & Själ Någon som kan bolla lite? Borde man kolla upp det eller kan det vara så enkelt som spänningshuvudvärk? Migrän? Börjar alltid med värk i...
Svar
13
· Visningar
911
Senast: mandalaki
·
Äldre Då Bukefalos har svaret på nästan allt :D tänkte jag be om hjälp här för att hitta vad jag tror är en svensk film alternativt serie som...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: Icefire
·
Kropp & Själ Ibland när jag rider får jag lite ont i knäna, framförallt det högra. Igår när jag cyklade kändes det som att det var lite löst, som att...
Svar
6
· Visningar
722
Senast: Monkie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp